News Flash:

Experiente nefericite cu Groupama

20 Iulie 2010
870 Vizualizari | 0 Comentarii
• un bărbat sustine că a fost păgubit de 168 de lei ron • banii erau din polita de asigurare a masinii • cu toate insistentele, omul nu si-a mai văzut banii •
Un localnic din Piatra Neamt a pierdut 168 de lei, banii din asigurarea masinii pe două luni, polită încheiată la Groupama Asigurări. Practic plătise polita din proprie initiativă, după care a primit o alta de la firma de leasing. Desi avea două asigurări RCA pentru aceeasi masină, la acelasi asigurator, banii nu i-au fost restituiti integral. Omul nu a primit cît a dat, 504 lei, ci doar 336. Cu toate că a purtat o serie întreagă de corespondentă cu asiguratorul, nu si-a mai văzut diferenta de bani. „Doresc să fac publică o experientă neplăcută cu Groupama Asigurari. Acum patru ani am cumpărat o masină în leasing. In mai 2010 am terminat cu leasing-ul si în preajma datei de 18 mai am fost nevoit să-mi reînoiesc RCA-ul deoarece cei de la firma de leasing nu s-au îngrijit din timp să trimită polita pe care trebuia să o achit ulterior, ca în fiecare an. Am achitat suma de 524 lei pentru asigurarea pe firmă pe sase luni a masinii. După vreo săptămînă primesc si polita de la firma de leasing cu înstiintarea de plată. Merg la Groupama Piatra Neamt si după mai multe vizite se ajunge la solutia de a mi se anula polita făcută de mine si să mi se restituie contravaloarea ei. Intre timp plătesc cu ordin de plată si polita trimisă de firma de leasing, 504 lei. Plata politei anulate întîrzie. Mi se cere copie după cartea de identitate pentru a se asigura că masina este în proprietatea firmei mele si nu în a celei de leasing. După mai bine de o lună, pe 2 iulie primesc în cont suma de 336 lei în loc de 504 lei. Merg la Groupama cu un extras de cont de la bancă si cer explicatii. «Radierea de pe leasing pe societate s-a făcut în data de 25 iunie. Polita a avut valabilitate din 18 mai. S-au oprit două luni», acesta a fost răspunsul primit prin posta electronică. Dumneavoastră considerati că este corect? Adică eu două luni am fost asigurat pe două polite RCA? Ce părere aveti de modul în care firmele de asigurări îsi achită obligatiile?“, a arătat Ioan Nită, din Piatra Neamt, protagonistul nefericitei întîmplări. Am încercat să vorbim cu reprezentatii de la Groupama pentru a stabili, asa cum ne-a rugat cititorul nostru, dacă e corect sau nu, si care este opinia asiguratorului. După mai multe telefoane si ore bune de asteptare am dat de agentul care a corespondat pe e-mail cu Ioan Nită. Numai că Anca Cozma, de la Groupama, ne-a întrumat să ne adresăm departamentului de comunicare al firmei Groupama de la Bucuresti, specificînd că nu are competente în relatia cu presa. Pînă atunci am decis să facem publică această întîmplare, la solicitarea lui Ioan Nită. „Tot nu înteleg de ce s-a oprit suma pentru două luni de vreme ce plata a fost făcută pe ambele polite. Polita a avut valabilitate din 18 mai, dar a fost achitată integral ca si cea făcută la dumneavoastră înainte de 18 mai. De ce s-a oprit contravaloarea pe două luni? Oricum am să fac tot ce-mi stă în putintă ca această situatie stranie să fie publică, să stie si ceilalti asigurati la ce să se astepte cînd se asigură la Groupama“, este un fragment din corespondenta dintre păgubit si asigurator. In replică, acesta din urmă i-a dat lui Ioan Nită numărul de telefon al superiorului ei, mentionînd că la acel moment seful era în concediu.
(Sursa - Monitorul)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.4142 (s) | 22 queries | Mysql time :0.294165 (s)