News Flash:

Experimente pe nervii calatorilor

27 Februarie 2007
1629 Vizualizari | 4 Comentarii
Mii de ieseni se zbat la orele de varf sa prinda un loc in mijloacele de transport in comun, aducandu-si aminte cu groaza de perioada comunista. Un exemplu concret este pe traseul 41, CUG-Copou, unde la orele de varf sute de ieseni asteapta in statii chiar si o jumatate de ora pentru a se putea urca intr-un mijloc de transport in comun. Cu toate ca Regia Autonoma de Transport Public (RATP) a inchiriat patru autobuze articulate care au o capacitate de 360 de locuri, acestea circula foarte rar. Parcul auto al Regiei a ramas acelasi, in timp ce municipalitatea a decis sa scoata de pe trasee operatorii privati de maxi-taxi. In zonele aglomerate, iesenii au ajuns sa duca adevarate lupte pentru a prinde un loc in mijloacele de transport in comun. O alta mare problema cu care se confrunta Regia in prezent este cea a vanzarilor de bilete de catre soferi si vatmani si, astfel, timpul de asteptare in statii creste. Potrivit declaratiilor conducerii RATP, parcul auto va fi marit cu inca 30 de autobuze second-hand pentru a debloca criza cu care se confrunta in prezent. "Incepand cu luna mai 2007, vom mai aduce inca 30 de autobuze pentru a putea face fata numarului mare de calatori. Pe langa autobuze, pana ce vom reabilita caile de rulare vom mai aduce si 30 de tramvaie la mana a doua", a precizat Maricel Gherca, directorul RATP Iasi.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (4)

sandu  | #7862
mi se pare corect sa aduca 30 autobuze second-hand, si 30 de tramvaie la mana a doua.. doar suntem o tara de mana a doua.. nu?!!
calator  | #7863
Eu care calatoresc zilnic cu mijloacele de transport ale RATP am observat o imbunatatire semnificativa a transportului. Sigur ca la anumite ore se creaza o aglomeratie prea mare de calatori , dar daca vor reusi cum au promis cei de la RATP sa mai achizitioneze 30 de autobuze ( fie ele si second-hand ) cu siguranta aceasta se va simti in transport.

Dar nu pot sa trec cu vederea ca regiei i se pun mereu bete in roate, cum se spune. Cand au achizitionat cele 50 de autobuze au avut parte luni de zile de comentarii contra. Atunci nu s-au gandit cei care criticau la imbunatatirea transportului, ci probabil numai la unele interese. Sper sa fi observat si acestia beneficiul acelor autobuze cumparate si ar fi de mare folos daca s-ar putea ca pe langa cele 30 second-hand sa mai cumpere 50 noi asa cum ne-au promis.
Anonim  | #7864
Nu stiu pe ce criterii distribuie conducerea RATP numarul de vagoane pe trasee, dar mi se pare aberant ca pe parcursul a 15 minute sa treaca 5 tramvaie pe linia 3, iar pe 7 sa vina unul la jumatate de ora. Si nu a fost o intamplare, s-a intamplat in mai multe zile sa sa vad cum tramvaiele 3 se tin lant unul dupa altul...
biletul  | #7865
nu stiu caum au gandit astea transporul in oras,dar nu inteleg cum din Copou,de exemplu spre Cug se poate lua si autobuz si maxi care merg destul de bine,iar spre Tatarasi nu exista decat acel 13 care vine odata la 15-20 min fara alta alternativa...
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1290 (s) | 22 queries | Mysql time :0.015408 (s)