Actualitate

Explicatie socanta a directorului Billa Iasi: Nu raspunde de produsele din magazin

Publicat: 15 mai 2013
1

@Revoltator! In timp ce pe rafturile magazinului, un iesean a gasit carne mucegaita scoasa la vanzare, directorii lantului de magazine Billa isi paseaza atributiile de la unul la altul@Unul dintre reprezentantii generali declara ca nu are nicio responsabilitate fata de produsele stricate care se comercializeaza in supermarketul pe care il conduce

Este vorba despre magazinul Billa din zona Garii. Intrebat despre incidentul care a avut loc in urma cu doua zile, cand un client iesean s-a trezit ca a achizitionat un produs plin de mucegai, directorul magazinului a refuzat sa comenteze situatia. Acesta i-a indrumat pe reporterii cotidianului BUNA ZIUA IASI sa faca solicitare direct conducerii de la Bucuresti, respectiv directorului de marketing. Mai mult de atat, acesta a lasat sa se inteleaga ca nu are nicio responsabilitate fata de clientii magazinului pe care il conduce si nicio responsabilitate fata de produsele care sunt pe rafturi.

„Va rog sa trimiteti o solicitare la adresa de e-mail s.fane@billa.ro, directorului de marketing. Eu nu pot spune nimic, nu sunt responsabil de produsele din magazin si nu am nici o raspundere fata de clientii Billa”, a spus Gabriel Farnos, directorul magazinului din Iasi. Astfel, acesta s-a ascuns in spatele unui comunicat sec trimis de departamentul de comunicare Billa de la Bucuresti.

Reamintim ca, in urma cu doar doua zile, un barbat din Iasi a achizitionat un produs denumit Speck (sunca) afumat de 100 grame, feliat si vidat. Ajuns acasa si desigiland produsul, acesta a observat ca feliile din carne erau pline de mucegai. Culmea, produsul nu era iesit din termenul de garantie. Absolut nejustificata este reactia angajatilor din magazin, care au refuzat inlocuirea speck-ului plin de mucegai. „M-au tratat cu sictir, mi-au spus ca asta e, se mai intampla”, a declarat Daniel Stoica. Atitudinea de negare a responsabilitatii directorului iesean care declara ca nu raspunde de produsele aflate la vanzare denota pericolul in care se afla orice iesean ce trece pragul magazinului Billa. Oricine se poate trezi cu un produs stricat sau neconform, caci nimeni nu raspunde de marfa aflata la vanzare. Insa acelasi director iesean „a avut grija” sa adune produsele stricate de pe rafturi de teama controalelor efectuate de autoritatile sesizate in acest caz. Nici comisarii de la Protectia Consumatorilor, nici medicii din cadrul Directiei Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor (DSVSA) Iasi ce au fost in control, nu au mai gasit produse similare pe raft, pe care sa le ia la puricat.




Comentarii
  • -mergeti la billa din alexandru ,acolo pe langa ca preturile sunt mai mari ,50 la suta din marfa este expirata ,carnea de mici este infecta ,carne mucegaita ,legume mucegaite -cumpara prostule !

  • Preturile sunt foarte mari,marfa de proasta calitate.Am patit si eu la fel si m-am lovit de aceeasi indiferenta si lipsa de respect fata de client.Este bine ca exista concurenta si avem de unde alege.Mergeti fratilor la alte magazine.BILLA E DEJA EXPIRATA.

  • Cea mai ,,buna” sanctiune pentru aceste supermarketuri este boicotarea.
    Sa nu mai cumpere nimeni de la ei si gata, se inchid singure.
    Cumparati alimente de la micii comercianti romani si incercati sa evitati cat de cat acesti colosi sraini care au un singur scop : jecmanirea si otravirea romanilor.

    • Treaba asta s a intamplat din pacate peste tot pe unde au deschis. Foarte multe afaceri de Familie s au inchis din cauza lor.
      Din pacate programul de functionare si gama larga de produse este destul de tentanta. Nu mai vorbim ca traim in secolul vitezei si toti sunt in criza de timp

  • In mai multe randuri am dorit sa stau de vorba cu un sef de la Billa, pentru a sesiza nereguli referitoare la preturi sau la calitatea marfurilor, dar nu am reusit niciodata. M-am izbit de ostilitatea persoalului, de obraznicia si indoleta lor. Mi-au raspuns „peste umar” sa trimit mail la Bucuresti, pe ei nu-i intereseaza de nemultumirile noastre. Sesizata, Protectia Consumatorului nu a luat nici o masura. Asa ca am decis, desi locuiesc in zona, sa-mi fac cumparaturile de la alti agenti comerciali – s-au deschis cateva magazine mici in zona – sau de la Kaufland…

  • Cel mai prost lant de magazine „BILA”;
    De vina sint si cumparatori ca apeleaza la ei,mi-e mi sa intimplat ceva asemanator cu ceva timp in urma si mam hotarit nu mai calc pragul lor,ca sint destule magazine bani sa ai

  • Patronii firmei BILLA ar trebui informati ca pot sa-i dea afara pe directorii care considera ca nu au nicio raspundere fata de calitatea marfurilor din magazin. Sa-i dea afara dar mai inainte sa-i si arda la buzunare!

  • In urma sesizarii Billa este cel mai scump hypermarket din Romania!
    Directorul general Constantin Magureanu neaga sub orice pret comentariile aduse de catre clientii existenti Billa Romania!
    hypermarketul Carrefour Romania este lider numarul 1 RO la reduceri de pana la -45 % pe zi !
    Cu o vanzare medie pe zi de peste 566.837.54 RON !!
    Carrefour pentru o viata mai buna !

  • Ma amuza copios situatia din Romania in ceea ce priveste asa numitul serviciu clienti. Eu am patit in Kaufland, sa fie un pret afisat si altul la casa. Cand le-am aratat ca au dreptate, mi-au dat diferenta de bani inapoi.
    Am lucrat o perioada la Lidl in Cipru, unde ca de obicei, se intampla si in Romania, mai vin clientii cu produsele inapoi pe motiv ca e expirat, neconform sau nu e multumit de el (aici nu intra produsele alimentare perisabile). Dupa ce sefu de magazin imi dadea acordul ii dadeam banii inapoi clientului sau schimbam produsu. Cand se intampla sa fie produsul mucegait (inclusiv cele perisabile) daca avea bonu de casa le schimbam absolut fara nici un comentariu. Deci, in momentul in care gasiti produse neconforme, si cei de la magazin nu doresc sa colaboreze, haideti la OPC. Poate o data si o data o sa reusim sa facem ceva.

  • Unul din principiile Billa este: in cazul gasirii unui produs expirat sau deteriorat, clientul primeste in loc un produs similar GRATIS. Folositi-va de acest lucru 🙂 Apoi, inspectorii Billa mereu stau acolo, cereti sa vorbiti direct cu ei in cazul unei probleme. Auzi, cica directorul nu e responsabil de marfa, haha ce prostie poate spune. E cel mai responsabil de orice misca in magazin. Chemati OPC-ul direct sau DSV-ul. Directorii vor merge sa dea declaratii.

    • Salutare pai sunt obligati sa iti schimbe produsul daca e deteriorat sau expirat. Iar in majoritatea magazinelor daca ai bonul in 24 de ore is obligati sa iti schimbe produsul cu unul nou iar pana in 30 de zile (aici ma refer la electrocasnice sau alte produde exceptand alimentele) sunt obligati sa ti l schimbe

    • Salutare pai sunt obligati sa iti schimbe produsul daca e deteriorat sau expirat. Iar in majoritatea magazinelor daca ai bonul in 24 de ore is obligati sa iti schimbe produsul cu unul nou iar pana in 30 de zile (aici ma refer la electrocasnice sau alte produde exceptand alimentele) sunt obligati sa ti l schimbe

  • Cea mai buna metoda de a pedepsi atitudinea si reactia celor de la Billa e sa nu mai cumpere lumea de la ei, sa le scada vanzarile si gata fara prea mult tam tam. Oameni buni faceti un efort si cumparati de la alte supermarketuri

  • cred ca toata populatia Iasului stie ca bzi este cel mai infect ziar local. stiu ca toti il citim, o mare parte din noi stim ca recurg la articole defaimatoare daca nu „doresti” sa cumperi spatiu de publicitate la ei. apoi, vad ca au ajuns la supermarketul billa, dupa ce acum cateva luni au facut terci lantul kaufland, pe aceleasi motive, acu jumatate de an s-au legat de hipermarketurile Carrefour. punctul meu de vedere, total justificat deoarece sunt un cititor constant al presei iesene, este ca indivizii (nu ziaristi,nu stiu limba romana, etc…) de la aceasta publicatie ar trebui sa se documenteze. practic, ce se intampla daca in acest caz pe prezenta o opinie pertinenta, cu analize pe respectivul produs, sau orice altceva ne poate face sa credem ca au dreptate. in rest, cred ca mai sus sunt comentarii la prima citire a articolului,fara a tine cont,cum am mai scris mai sus,si ce toate celelalte articole similare privitoare la concurenta billa.

  • Sa va spun cum se intampla in SUA. O cunostinta pensionara s-a intors la magazin cu un pui rotisat pe jumatate mancat sa spuna ca nu e bun.
    Ca rezultat a primit banii inapoi fara discutii dar asta nu e totul bomba este ca puiul nici nu fusese cumparat din magazinul respectiv, batrana incurcase borcanele!!!

  • Am lucrat in Billa si mi-e mila si acum de oamenii din Iasi , ce carne stricata au mancat adusa de marele fost inspector Costache Mihai de pe la alte magazine Billa din Galati , Braila.Aducea carne inverzita care era bagata la tocat si mancau iesenii mici ”foarte buni”. Cand toate casierele ”penale”ajung sefi de magazine si inspectori , cam astfel de lucruri se intampla.Toate curvustinele au ajuns sefe.Se poate verifica.

  • salutare fratilor Romani.Nu vedetei ca toate hypermarketurile din tara asta exceptand cateva fac tot felul de manevre ……sa vanda tot…ca aceia care conduc aceste marketuri respectiv grupurile de actionari sa faca buzunarele pline pe seama fraierilor…..si inghitim tot ce ne baga pe sub nas..zici ca este un produs mai de calitate dar de fapt nimeni nu stie unde si cum a fost produs si din ce a fost produs..ar trbui sa nu mai cumpere nimeni nimik de la acesti excroci …mai zic tare si sus ca sustin economia Romaneasca..vai de mama noastra..dar ce sa facem daca nimeni nu ia masuri..si asa profitul il cara afara din tara…Huaaaaaa….

Adauga un comentariu