News Flash:

Extindere pe pietele asiatice

17 Octombrie 2008
689 Vizualizari | 0 Comentarii
Extindere pe pietele asiatice
• Firmele romanesti sunt cele mai interesate din UE sa intre pe pietele din Japonia si Coreea de Sud


Companiile romanesti au aplicat in numar cel mai mare la prima etapa a unui program initiat de CE, care faciliteaza accesul firmelor europene in Japonia si Coreea de Sud, piete dificil de penetrat, in special pe segmentul tehnologic, a anuntat Deloitte Romania. "Cu 13 aplicatii, Romania a reusit sa atinga pe cont propriu targetul fixat pentru intreaga regiune din care face parte, alaturi de Bulgaria, Cehia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania, Polonia si Slovacia", a declarat, intr-un comunicat, Roxana Iosif, business analist la Deloitte Consulting, care a fost responsabila de prima etapa a proiectului. Cele mai multe aplicatii au fost depuse de arhitecti romani, categorie urmata de companii de constructii. Aceste firme vor participa la misiunile economice care vor fi organizate pe fiecare sector in parte. Programul EU Gateway acopera sase sectoare economice si include misiuni de afaceri in urmatorii sase ani, fiind implementat de firmele Deloitte active in Uniunea Europeana. Prima etapa a proiectului a vizat sectorul de constructii si tehnologii de constructii, iar aplicatiile au putut fi depuse pana la 26 septembrie. La nivelul Uniunii Europene, asteptarile legate de aceasta prima etapa nu s-au concretizat, companiile nefiind foarte receptive la initiativa Comisiei Europene (CE). "Unul dintre motive ar putea fi faptul ca recrutarea acestor companii a avut loc in timpul verii, cand este vacanta. De asemenea, exista o cerere locala extrem de mare pentru produsele si serviciile din domeniul constructiilor si al tehnologiilor de constructii, motiv pentru care aceste companii nu manifesta interes sporit pentru extinderea peste hotare", spune Iosif.

Cel mai mare interes pentru acest program l-au manifestat companiile din Europa Centrala si de Est, care au depus 24 de aplicatii, dintr-un total de 39 in cadrul proiectului. Reprezentantii Deloitte estimeaza ca vor exista la fel de multe cereri si pentru segmentele de design vestimentar si tehnologii privind mediul inconjurator si energie. Pentru primul domeniu, aplicatiile pot fi depuse pana la 24 octombrie, iar pentru ultimul termenul limita este 5 ianuarie 2009. Proiectul va continua cu sectoarele de tehnologia informatiei si comunicarii, tehnologii in sistemul de sanatate si medical, precum si design interior si activitati conexe. Companiile eligibile pentru acest program trebuie sa aiba sediul in Uniunea Europeana si sa desfasoare o activitate pe piata de cel putin trei-cinci ani. De asemenea, trebuie sa aiba actionariat majoritar sau integral european, precum si o cifra de afaceri si un numar de angajati suficient de mare astfel incat sa garanteze intrarea pe pietele din Japonia si / sau Coreea. Totodata, companiile trebuie sa demonstreze ca detin un portofoliu de cooperare cu firme la nivel international si sa aiba o strategie de business solida pentru penetrarea celor doua piete asiatice. Obiectivul noului program EU Gateway este incurajarea parteneriatelor dintre companiile europene, japoneze si coreene, in sectoare caracterizate de o marime considerabila, crestere si schimbare.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1456 (s) | 22 queries | Mysql time :0.021239 (s)