News Flash:

Facebook schimba politica - Orice costa bani

14 Mai 2012
2877 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7249 RON (+0.0021)
USD: 4.2241 RON (+0.0342)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Pana acum gratuita, platforma sociala a lui Mark Zuckerberg incepe sa ceara bani pentru aplicatii si optiuni suplimentare.

Apropiata listare la bursa a gigantului retelelor sociale, Facebook, i-a facut pe sefii companiei sa apeleze la noi metode de a face bani, pentru a convinge investitorii ca firma este profitabila, iar investitiile vor fi incununate cu succes. Acum patru zile, fondatorul companiei, Mark Zuckerberg, a anuntat ca platforma de socializare va lansa in curand propriul magazin online de aplicatii, care va functiona intr-un mod similar cu Google Play (fost Android Market) si AppStore.

Magazinul va permite dezvoltatorilor de aplicatii sa-si vanda programele direct celor 900 de milioane de utilizatori. Aplicatiile vor fi cotate de catre utilizatori, in functie de utilitatea si calitatea acestora, iar platile vor fi facute cu ajutorul banilor virtuali, „Facebook Credits". Astfel, Facebook va incasa 30% din veniturile obtinute de catre dezvoltatori. Potrivit statisticilor oferite de catre reprezentantii retelei sociale, 200 dintre aplicatiile de pe platforma au strans mai mult de un milion de utilizatori.

De asemenea, dupa ce au intrat si in domeniul comercializarii de aplicatii, care pana acum au fost distribuite gratuit, doar anumite elemente din jocurile online fiind platite, Facebook a lansat o unealta pentru companiile care vor sa se promoveze mai bine sau pentru oamenii care sunt dispusi sa plateasca pentru popularitate.

Nu esti interesant, platesti

Optiunea „Highlight" va scoate in fata statusurile, pozele si link-urile utilizatorilor. Pentru a se asigura ca prietenii din lista vad postarile lor, oameni vor trebui sa plateasca 2 dolari de fiecare data. Facebook sustine ca aceasta optiune vine dupa un studiu care a demonstrat ca doar 12% din prietenii din lista citesc cu adevarat postarile.

„Highlight" este deja in teste in Noua Zeelanda, iar succesul ei ar putea sa o faca disponibila pentru toti utilizatorii. Setarea va aparea ca o optiune langa o anumita postare, utilizatorii platind apoi cu cardul pentru aceasta posibilitate. Pe langa cresterea popularitatii personale, „Highlight" va fi si o unealta pentru brandurile care vor sa se promoveze mai bine.

2 dolari vor trebui  sa plateasca utilizatorii daca doresc ca postarea lor sa fie evidentiata pe fluxul de stiri.

„Optiunea promoveaza spam-ul"

Expertii sustin ca optiunea ar putea enerva lumea. Josh Constine, de la popularul blog de tehnologie Techcrunch, spune ca „pe Facebook ar trebui sa conteze cat de interesanta este postarea ta, nu cat de adanc iti este buzunarul". „Cei care-si promoveaza cluburile, cantaretii si micile afaceri vor dori sa profite de pe urma optiunii. Cel mai bine ar fi sa se limiteze un «Highlight» pe luna", mai crede acesta.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

facebook mark zuckerberg magazinul programele facebook credits
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.4810 (s) | 21 queries | Mysql time :0.365727 (s)