News Flash:

Facturile Eufonika pot fi platite la subunitatile Postei Romane

7 Aprilie 2006
1053 Vizualizari | 0 Comentarii
Incepand cu data de 4 aprilie, facturile de telefonie fixa Eufonika emise de Combridge SRL pot fi achitate prin toate subunitatile Postei Romane din tara. Pentru a efectua plata, clientii se pot prezenta la oricare subunitate postala cu factura. In schimbul platii, clientii primesc o chitanta in care este inscrisa suma platita, stampilata si semnata de salariatul postal. "Prin incasarea facturilor Eufonika, Posta Romana isi continua actiunile de adaptare comerciala la noile cerinte ale pietei, oferind clientilor posibilitatea de a-si achita facturile la diferite utilitati prin intermediul celei mai mari structuri de retail din tara", a declarat Dan Mihai Toader, directorul general al Postei Romane. In acelasi context, Leventi Csenteri, directorul executiv Combridge SRL, a precizat ca aceasta masura are doua avantaje, pe de o parte se vine in sprijinul clientilor existenti, iar pe de alta este un mijloc de atragere a noi clienti. Conform spuselor aceluiasi director, "prezenta Eufonika pe piata romaneasca inseamna ca atat clientii persoane fizice, cat si persoanele juridice vor putea beneficia de tarife mai mici, de o retea de calitate superioara, intr-un cuvant de un serviciu de telefonie fixa excelent". Combridge SRL este o companie de telefonie alternativa, prezenta pe piata locala de telecomunicatii inca din 2002. Serviciul Eufonika presupune posibilitatea alegerii operatorului de telefonie fixa inaintea fiecarui apel pentru clientii abonati la Romtelecom si care au un post telefonic conectat la o centrala digitala. Astfel clientul poate alege, inaintea apelurilor, compania de telecomunicatii prin care doreste sa efectueze convorbirea respectiva, pentru a putea telefona cu tarife cat mai mici posibil. Tarifele extrem de avantajoase ale Eufonika pot fi utilizate pe baza incheierii unui contract fara obligatii deosebite cu Eufonika, pe durata nedeterminata, si formand apoi codul 1688 inaintea numarului de telefon pe care clientul doreste sa-l apeleze.
Cristian ALBU
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1340 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018989 (s)

loading...