News Flash:

Falimentul Regiei lui Abalasei

24 Decembrie 2002
803 Vizualizari | 0 Comentarii
•Regia Autonoma de Transport Electric in Comun este in pragul falimentului •Pierderile inregistrate anul acesta sunt de circa 12 miliarde lei •Vor fi achizitionate alte tramvaie second hand Noua echipa de conducere a Regiei Autonome de Transport Electric in Comun (RATEC), condusa de directorul Neculai Abalasei, a facut publice ieri doua afaceri despre care afirma ca au produs pagube serioase in bugetul Regiei. Prima afacere de acest gen se refera la descompletarea unor vagoane de echipamente electrice cu care erau dotate. "Regia a avut un parc de vagoane puse la conservare. Cand le-am verificat, in luna august a acestui an, nu mai aveau instalatie electrica, nu mai aveau contactori. A ramas numai tabla. Voi sesiza Parchetul pentru toate afacerile acestea", a declarat Neculai Abalasei. Cea de a doua afacere dubioasa prezentata de catre directorul RATEC se refera la achizitionarea unui strung la pretul de 600 milioane lei, in timp ce pretul sau normal era de 100 milioane lei. Abalasei a adaugat ca are dubii si in ceea ce priveste cantitatea de fier vechi scoasa din Regie si banii incasati de la centrele de colectare. Conform acestuia, managementul slab si afacerile de genul celor prezentate mai sus au adus Regia in pragul falimentului. Totusi, Neculai Abalasei nu a comentat nimic referitor la numirea unor apropiati ai sai in unele posturi cheie ale conducerii unitatii. Pierderile Regiei pe anul 2001 au fost de 25 miliarde lei. Anul acesta pierderile vor fi de circa 12 miliarde lei. Tot cu tramvaie vechi In ciuda promisiunilor facute de primarul Constantin Simirad, potrivit carora in anul 2003 municipalitatea va contracta un imprumut pentru reabilitarea transportului electric, conducerea Regiei face planuri de dezvoltare tot pe baza achizitionarii unor mijloace de transport la mana a doua din Germania. "In anul 2004 vom achizitiona alte 38 de vagoane Tatra. Dar au fost modernizate. Aproape nu mai recunosti ca sunt tramvaie Tatra. Numai caroseria este de Tatra, restul pieselor sunt de ultima generatie", a explicat Abalasei. In ceea ce priveste cele cateva zeci de tramvaie achizitionate de Regie, de la o firma din localitatea Halle din Germania, Neculai Abalasei a precizat ca firma care le vinde va suporta si costurile transportului acestora pana la Iasi. "Daca ar fi trebuit sa suportam noi si costurile pentru transportul lor pana la Iasi ar fi trebuit sa platim 91 milioane lei de fiecare tramvai in loc de 19 milioane lei", a adaugat directorul RATEC. (C.M.)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1430 (s) | 22 queries | Mysql time :0.043037 (s)