Magazin

Farmaciile Ropharma-Ghid de bune și facile  practici pentru prevenirea bolilor cardiovasculare

Publicat: 22 nov. 2021

Acest articol își propune să reunească sfaturi venite de la medici și de la alți specialiști referitoare la practici și obiceiuri pe care le putem adopta pentru îmbunătățirea stării de sănătate a sistemului cardiovascular.

Deoarece suntem uneori plictisiți de sfaturi generale de maniera: slăbiți, mâncați sănătos, feriți-vă de stres, odihniți-vă, etc.,  și vrând să ne menținem într-o stare de sănătate satisfăcătoare, dar „ în termenii noștri”, suntem nevoiți să avansăm cu pași mici.

Este greu de imaginat că, în condițiile unei vieți trepidante, brusc să nu mai fumăm, să mâncăm ordonat și sănătos, să facem mișcare și plimbări în parcuri și toate acestea, dacă – din fericire – încă nu ne-am confruntat cu urmările instalării unei boli cardiovasculare.

Specialiștii Ropharma cred că o abordare delicată ar putea aduce un beneficiu. Să le luăm pe rând:

  1. Fumatul. Zilnic reducem câte o țigară. Putem interveni și cu plasturi sau alte tipuri de medicamente.
  2. Reducerea greutății. Pierderea unui kilogram pe lună, ar putea fi o sarcină fezabilă, fără eforturi mari și ar putea da satisfacții serioase în termeni de aspect și mobilitate și ar putea fi un regim sustenabil.
  3. Controlul glicemiei crescute. Riscul major fiind că diabetul și bolile cardiovasculare merg mână în mână, controlul glicemiei este esențial. Un supliment alimentar, cum este Glykofit de la Ropharma ar putea fi o bună soluție pentru menținerea glicemiei în limite normale.
  4. Reducerea colesterolului și al trigliceridelor. Ne gândim aici la administrarea suplimentelor de la Ropharma care reduc colesterolul, cum este CholestBio sau cele pentru întreținerea sistemului cardiovascular și reducerea oboselii cum este Cardiozen.
  5. Alimentație sănătoasă. Începe prin a te așeza la masă. Decorează-ți frumos masa, pune-ți întreaga cantitate destinată unei porții în farfurie (nu te ridica de mai multe ori să te servești, nu vei știi cât ai consumat). Nu lasă nimic să te distragă în timpul mesei: televizor, telefon, alte ecrane, controverse cu colegii sau discuții în contradictoriu cu familia. Abia după ce ți-ai făcut o rutină sănătoasă, începe să iți îndrepți atenția către cantitatea și calitatea alimentelor.

Dacă ai fost obișnuit să mănânci pe fugă, va trebui să temperezi acest ritm alert care nu se cheamă hrănire ci poate maraton de ingerare de alimente.

  1. Mișcarea zilnică. Nu este un secret. Mersul pe jos este un bun exercițiu fizic. Mergeți pe jos până la magazinul din colț, sau o stație de autobuz. Nu trebuie să vă descurajați că nu puteți face mișcare la sală pentru că nu aveți timp și bani. Când veți parcurge distanța dintre două stații în mers alert, veți fi mulțumiți și mai motivați să continuați efortul.

Specialiștii Ropharma recomandă utilizarea unor suplimente alimentare care, zi de zi, pun temelia unui sistem cardiovascular sănătos. Un astfel de exemplu este CARDIOZEN de la Ropharma, care reunește compuși care – s-au dovedit prin studii științifice ca- asigură protecția sistemului cardiovascular, ameliorează senzația de oboseală fizică, îmbunătățește metabolismul cardiac.

CholestBio, Glykofit, Cardiozen sunt suplimente alimentare, citiți cu atenție informațiile de pe ambalaj și prospect.

Produsele sunt disponibile în Farmaciile Ropharma și pe www.ropharma.ro.

 

 

 





Adauga un comentariu