News Flash:

Fereste-te de riduri prin alimentatie

14 Aprilie 2010
747 Vizualizari | 0 Comentarii
Ceea ce mananci se reflecta inevitabil la nivelul pielii tale. E adevarat ca mastile, cremele si alte produse destinate ingrijirii pielii sunt eficiente, insa o piele frumoasa are ca punct de pornire o alimentatie potrivita.

In ce consta aceasta iti spune Reader's Digest, bazandu-se pe cele mai recente studii stiintifice in domeniu.

Ouale, pestele gras, avocado si nucile sunt doar cateva dintre alimentele care te vor ajuta sa ai o piele care sa nu-ti tradeze varsta.

Rosiile Un studiu realizat in Germania a aratat ca rosiile, bogate in licopen, previn arsurile solare, mai ales in combinatie cu uleiul de masline. Pe langa acest antioxidant, tomatele abunda si in carotenoide, care incetinesc actiunea radicalilor liberi.

Somonul Acest peste gras, cel mai bun pentru piele, contine astaxantina, un carotenoid care face pielea mai elastica, prevenind astfel formarea ridurilor.

Nuci Daca ai inteles importanta acizilor grasi omega 3 pentru piele, dar nu esti un fan al pestelui, poti apela cu incredere la nuci. Acestea iti vor face nu doar pielea moale si catifelata, ajutand-o sa arate mai tanara, dar vor adauga stralucire si parului.

La fel de bune sunt si uleiul de rapita sau soia, ori tofu. Toate contin acid alfa-linolenic, o substanta pe care organismul o converteste in acizi grasi omega 3.

Ouale Proteinele continute de oua ajuta la repararea celulelor afectate de actiunea radicalilor liberi. Ouale, cea mai completa sursa de proteine, contin, de asemenea, biotina, o vitamina esentiala care previne uscarea pielii.

Fasole Fasolea, o alta sursa de proteine, ajuta la refacerea celulelor care au avut de suferit de pe urma radicalilor liberi. In timpul digestiei, proteinele devin aminoacizi, care ajuta la repararea si regenerarea pielii si a stratului de colagen.

Rodiile Acest fruct actioneaza asupra pielii si cand este folosit sub forma de masca, ajutand la crearea colagenului, care ajuta la vindecarea naturala a epidermei.

Avocado La fel ca si rodiile, avocado actioneaza asupra pielii ca un emolient daca este aplicat sub forma de masca, fructele fiind facute piure. Sursa excelenta de biotina si Vitamina E, avocado previne uscarea pielii, dar este de ajutor si parului sau unghiilor casante.

Ceai verde Ceaiul verde se afla pe lista alimentelor prietenoase cu pielea, gratie polifenolilor continuti. Studiile au aratat ca 4 cesti reprezinta cantitatea ideala nu doar pentru piele, dar si pentru starea generala a sanatatii.

In timp ce bei ceai verde, gandeste-te ca nu doar pielea ta are de castigat. Un studiu recent a aratat ca persoanele obeze care au consumat zilnic ceai verde au reusit sa arda mai multa grasime abdominala decat cele care au consumat aceeasi cantitate din alta bautura, cu acelasi numar de calorii.

In plus, ceaiul verde te protejeaza si de cancer, amatorii de ceai avand un risc cu 12% mai mic de cancer mamar, dupa cum a aratat un studiu realizat pe aproape 7.000 de voluntare din China.

Tot ceaiul verde, dar si cel negru, protejeaza si de atac cerebral, dupa cum a demonstrat o cercetare realizata la UCLA. 3 cescute pe zi ofera o protectie cu 21% mai mare in fata acestei boli.

Iar o alta cercetare, realizata pe aproape 1.000 de subiecti, a aratat ca ceaiul verde previne si bolile gingiei.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1399 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017886 (s)

loading...