News Flash:

Firma Altex isi sfideaza clientii

25 Iulie 2001
1191 Vizualizari | 0 Comentarii
Firma Altex Impex SRL din Piatra Neamt comercializeaza prin magazinele din Iasi masini de spalat automate. Pentru unele din tipurile de masini, firma isi anunta clientii ca asigura si service. Daca, insa, intamplator, masina de spalat automata cumparata din reteaua magazinelor Altex s-a defectat, incepe o adevarata sarabanda pentru remedierea defectiunii. Pentru masinile de spalat marca Rotel, pe care firma Altex le-a comercializat candva, dar in prezent nu le mai are la vanzare, departamentul de service se afla la Piatra Neamt. Procedura standard prevede ca, in cazul unei defectiuni, cumparatorul sa ia legatura cu cei de la Piatra Neamt carora le spune care este piesa defecta. La randul lor, reprezentantii din service informeaza clientul daca au pe stoc piesa solicitata si pretul ei. In urma acceptarii comenzii, piesa este livrata la magazinul din Iasi de unde poate fi ridicata de client dupa achitarea ei. Contactati telefonic, reprezentantii departamentului service al firmei Altex isi asigura cumparatorii ca vor fi sunati in maximum o zi sau doua si informati in legatura cu rezolvarea solicitarilor. Acest lucru insa nu se mai intampla. Cei de la firma Altex uita cu desavarsire de onorarea promisiunilor si a comenzilor. "Mi s-a stricat hubloul de la masina de spalat marca Rotel, cumparata in urma cu trei ani de la SC Altex Impex SRl din Iasi. Am luat legatura cu cei de la Piatra Neamt, le-am spus care este problema si m-au asigurat ca in cel mult doua zile ma vor suna pentru a-mi spune cat costa piesa si cand mi-o vor trimite. De atunci au trecut aproape doua saptamani si nu am primit nici un raspuns. Am telefonat iar si mi-au comunicat ca nu este inregistrata solicitarea mea si sa mai am rabdare ca se vor interesa si ma vor suna ei. Este foarte greu sa stai in plina vara fara masina de spalat", ne-a declarat nemultumita o cumparatoare care a apelat la serviciile firmei Altex.
Contactat telefonic de catre reporterii cotidianului ZIUA de Iasi, directorul zonal al firmei Altex, Cristian Ciortan, a afirmat: "Nu este problema mea. Sa o rezolve cei de la service. Daca totusi va ajut, mie ce-mi iese la afacerea asta? Cea care a solicitat piesele trebuie sa mai aiba rabdare".
Intrebat cine va asigura montajul pieselor solicitate de cumparatoarea nemultumita, acelasi director ne-a raspuns: "Nu are si ea un prieten sau un sot? Ii putem trimite pe cineva, dar sa plateasca".
In urma interventiei reporterilor nostri, am reusit sa luam legatura cu directorul de service, Gabriel Jitaru, care, intr-un mod mai politicos si destul de rapid, a rezolvat problema clientei careia i se defectase masina de spalat automata.
Ne intrebam de ce doar in urma interventiei presei sau a unor masuri drastice, unele firme isi fac treaba. Daca cu inertia si nepasarea institutiilor de stat ne-am obisnuit, ne asteptam ca firmele particulare sa reactioneze altfel in relatiile cu clientii. Speram ca firma Altex sa-si revizuiasca atitudinea si sa faca ordine printre angajati.
(A.S.)
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1375 (s) | 24 queries | Mysql time :0.021789 (s)

loading...