Economic Local

Firma ieșeană Salubris SA cumpără containere în valoare de 350.000 de euro! Contractul a fost semnat cu o firmă care vinde de 20 de milioane de euro pe an!

Publicat: 23 iun. 2021
Sediul Salubris SA
Noi containere vor fi achiziționate de către firma de salubritate a Primăriei Iași

Noi loturi de eurocontainere și europubele vor fi achiziționate de societatea Salubris SA, din Iași, în cadrul campaniei de colectare selectivă. Recent a fost semnat contractul cu o societate din județul Ilfov. Astfel, 7.000 de containere vor ajunge în depozitul firmei de salubritate ieșene

Firma de salubritate a Primăriei Iași continuă programul anual de achiziții. Recent, societatea Salubris SA a finalizat o licitație pentru furnizarea mai multor recipienți din plastic. Valoarea estimată a contractului este de 1.625.000 de lei, fără TVA, adică aproximativ 350.000 de euro. Procedura a fost câștigată de societatea Inoveco SRL, fosta Iridex Group Plastic SRL, cu sediul social în localitatea Voluntari, din județul Ilfov. Compania este deținută de Valentin Feodorov. În 2020, cifra de afaceri a companiei a fost de 101,9 milioane de lei, adică aproape 20 de milioane de euro. În firmă erau înregistrați 204 angajați. În trecut, Salubris SA a achiziționat și autospeciale de transport containere.

Firma de salubritate ieșeană a stabilit necesarul de containere

Conform caietului de sarcini, necesarul constă în 1.000 de eurocontainere de 1,1 metri cubi pentru colectare selectivă, 5.000 de eurocontainere pentru colectare a deșeurilor menajere și 1.000 de europubele de 240 de litri pentru deșeuri menajere.

„Perioada de garanție minim acceptată de achizitor este de 12 luni. Ofertele care vor preciza o perioadă de garanție mai mică vor fi declarate neconforme. Perioada de garanție începe la data recepției produselor de către autoritatea contractantă. Ofertanții vor prezenta în cadrul propunerii tehnice o declarație / o fișă în care să detalieze condițiile în care se asigură garanția pentru produsele ofertate, înlocuirea produselor în garanție, condițiile în care produsele nu sunt acoperite de garanție, raportat la legislația în vigoare. Produsele livrate și aflate în depozitul / stocul beneficiarului care suferă deteriorări, crăpături, deformări în perioada de garanție fac obiectul garanției și se vor înlocui în mod obligatoriu”, se arată în caietul de sarcini.

Salubris SA cheltuie 50.000 de euro pe hrana câinilor cazați la padocul din Tomești

Totodată, firma de salubritate ieșeană a încheiat o altă licitație, privind furnizarea mai multor cantități de hrană pentru câinii de la padocul din Tomești. Recent, Salubris SA a semnat contractul cu societatea Doriana Vet SRL, din Iași, care a depus o ofertă financiară de 229.605 lei, fără TVA, adică aproape 50.000 de euro. La procedură a mai participat Farmavet SA, dar a fost descalificată. Societatea din Iași este condusă de Dorin Bindiu. Conform autorității contractante, procedura prevede furnizarea unui lot de 100.000 de kilograme de hrană uscată pentru câini, din care cantitatea de 500 de kilograme este destinată câinilor juniori.

„Livrările se vor face eșalonat, în baza comezilor transmise de autoritatea contractantă. Comenzile de aprovizionare se vor face în funcție de necesități. Autoritatea contractantă nu are obligația achiziționării întregii cantități de produse contractate”, sunt condițiile din caietul de sarcini.

Și în 2020 a fost organizată o licitație asemănătoare.





Adauga un comentariu