Local

Firma Total Post, reclamata la Protectia Consumatorilor Iasi

Publicat: 23 sept. 2014
1

@ Mai multi clienti nemultumiti au depus sesizari la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Iasi @ Acestia sustin ca facturile la E.ON ajung cu mari intarzieri sau nu ajung deloc la destinatie @ Reclamatiile sunt in curs de solutionare

Problemele cu care se confrunta mai multi locuitori din Iasi au fost sesizate si la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi. La inceputul lunii, acestia au depus reclamatii impotriva Total Post. Clientii nemultumiti sustin ca nu mai primesc la timp facturile la gaz sau electricitate sau nu le primesc deloc, fiind incurcati destinatarii si adresele unde ar trebui sa ajunga acestea. Mai mult, o situatie halucinanta este in unele sate unde facturile sunt lasate la bar si clientii se trezesc somati sa plateasca fara sa stie de ce.

Citeste si: Sute de mii de ieseni sunt afectati. O firma de curierat este acuzata ca isi bate joc de clienti

Factura la E.ON a venit cu o zi inainte de expirarea termenului de plata. Nu am putut sa o platesc la timp pentru ca nu stiam de aceasta cheltuiala si nu aveam banii pregatiti pentru aceasta factura. Nu este normal sa le primim atat de tarziu„, sustine o clienta nemultumita. Iesenii au sesizat si Posta Romana cu privire la aceasta situatie, insa din cauza ca din luna august reprezentantii companiei nu mai distribuie facturile, nu se poate lua nicio masura.

Citeste si: Firma Total Post ascunde corespondenta iesenilor

Firma de curierat rapid Total Post a preluat serviciile Postei Romane privind livrarea facturilor E.ON la abonatii din judet in urma cu doua luni. Schimbarile au fost facute pentru a eficientiza acest serviciu, mai ales ca au fost disponibilizati o parte din angajatii Postei Romane, iar lipsa personalului afecta cetatenii. Insa eficientizarea a ramas doar o idee, iar clientii s-au trezit ca nu mai primesc facturile. Motivele ar fi fost lipsa personalului, fiind vorba de un singur angajat de la Total Post care livra facturile in mai multe comune, fata de un factor postal care ducea facturile intr-o singura comuna, cum avea Posta Romana. Astfel, de cateva saptamani au inceput problemele, iar clientii, atat din mediul rural, cat si din cel urban, nu au mai primit facturile sau le-au primit cu multe zile intarziere, aproape de ziua scadentei. Reprezentantii CJPC Iasi sustin ca sesizarile sunt in curs de solutionare. Reprezentantii Total Post nu au oferit un punct de vedere in legatura cu aceasta situatie pana la inchiderea editiei.

Citeste si: Doua firme arunca la gunoi corespondenta iesenilor – FOTO




Comentarii
  • Chiar va rugam sa cerecetati, ceva se intampla, oricare dintre noi poate pati asta. PE (nu IN) cutiile postale din zona (Arcu, Garii) stau teancuri de plicuri ale caror adrese nu corespund adresei la care au fost livrate, sau, mai ciudat, plicuri pe care adresele arata cam asa: „dest. Popescu Ion, str. Alba, nr. -, bloc -, scare-, apart. -„. Cui ii este lene sa completeze adresele? Nu cred ca E.ON incheie contractele fara adresa completa a consumatorului. CE se intampla?

Adauga un comentariu