Local

Firmele de telefonie mobila, in topul reclamatiilor facute de ieseni

Publicat: 16 oct. 2013

In ultima perioada, tot mai multi ieseni depun reclamatii la OPC pentru ca intampina dificultati cand vor sa inceteze contractele cu operatorii de telefonie mobila. Acestia vor sa renunte la abonamente si sa foloseasca o cartela prepay, dar primesc in continuare facturi. Consumatorii reclama faptul ca, desi formuleaza cereri de renuntare la contract, in termenii stabiliti, operatorii economici nu iau in considerare solicitarile si factureaza in continuare serviciile. Cele mai multe reclamatii sunt ale iesenilor clienti ai companiei Orange. Acestia contesta faptul ca nu li se respecta cererile de renuntare la abonament. Consumatorii au dreptul sa formuleze cererea de renuntare, nemaifiind in cadrul perioadei minime contractuale, insa nu li se respecta acest drept. Desi se rezolva problemele reclamate de consumatori si se anuleaza facturile emise din momentul in care se solicita rezilierea contractului, comisarii OPC pot aplica sanctiuni pentru comportamentul incorect fata de consumatori. „Sfatuim consumatorii ca in astfel de situatii sa urmeze procedura prevazuta in contract, sa formuleze cererile de renuntare in scris si sa pastreze dovada depunerii acestora la operatorul economic. Desi unele firme practica si procedura rezilierii telefonice a contractelor, am avut probleme in a verifica aspectele reclamate de consumatori in aceste cazuri, in lipsa unor documente probatorii. Multe dintre cazurile reclamate sunt situatii in care consumatorii doresc renuntarea la abonament si trecerea pe cartela prepay, in aceeasi retea de telefonie”, a declarat Marian Grigoras, comisar-sef in cadrul Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorilor Regiunea Nord-Est.



loading...

Comentarii
  • Si eu as vrea sa-i intreb pe cei de la Orange de ce la o distanta de 30 Km. de Iasi unde mergem fff des nu avem semnal sa putem lua legatura cu familia in caz de nevoie? dar banii nostrii sunt buni.

Adauga un comentariu