News Flash:

"Firul scurt" de la Protectia Copilului si-a dovedit utilitatea

25 Iulie 2001
1022 Vizualizari | 0 Comentarii
In cele cinci luni de cand a fost infiintata linia de urgenta la Directia pentru Protectia Drepturilor Copilului, mai multe cazuri au fost rezolvate, cativa copii scapand de calvarul din familie. La 983, linia de urgenta unde pot fi anuntate non-stop abuzurile de orice fel asupra copiilor, se primesc in medie doua apeluri in fiecare zi, multe dintre ele fiind justificate. Specialistii DPDC sunt gata tot timpul sa intervina pentru a scapa copiii de abuzurile din familie. "De cand a fost infiintata linia de urgenta, s-au inregistrat mai multe apeluri, ceea ce nu ne bucura prea mult, deoarece asta inseamna ca violentele asupra copiilor continua. Partea buna este, insa, aceea ca prin aceasta linie telefonica aflam ce se intampla in teritoriu si putem lua masurile legale de protejare a copiilor abuzati. Toate apelurile au fost facute de vecini, ceea ce este un lucru foarte bun pentru ca sunt receptivi la ce se intampla in jurul lor", a precizat prof. Pintilie Penciuc, directorul DPDC. Daca in primele saptamani, cel care raspundea la telefon a putut auzi si cuvinte nu tocmai decente, fiind bine cunoscut faptul ca sunt si unii iresponsabili pe care acest gen de activitati ii distreaza, glumele de prost gust au incetat. (C.D.)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1545 (s) | 22 queries | Mysql time :0.026398 (s)