News Flash:

Fiul directorului Georgescu face reclama in spitale

10 Noiembrie 2003
1364 Vizualizari | 0 Comentarii
•Sute de panouri publicitare au impanzit spitalele din Iasi •Contra unei sume de 6 dolari lunar pe afis, Directia de Sanatate Publica a inchiriat sute de metri patrati firmelor X-Treme si Media House, din Bucuresti, pentru reclama •Exista informatii conform carora unul dintre cei care s-a ocupat de obtinerea avizelor din partea conducerii spitalelor este fiul directorului DSP, Ionut Georgescu

Holurile spitalelor din Iasi au fost impanzite de panouri publicitare ale firmelor X-Treme si Media House din Bucuresti. Exista informatii conform carora unul dintre cei care s-a ocupat de obtinerea spatiilor publicitare in unitatile medicale din Iasi este fiul directorului general al Directiei de Sanatate Publica (DSP) din Iasi, Ionut Georgescu. Acesta s-a prezentat la cel putin una dintre conducerile spitalelor iesene ca reprezentant al uneia dintre cele doua firme. Din informatiile detinute in prezent, firmele din Bucuresti au incheiat un contract cu Directia de Sanatate Publica, iar spitalele, pe baza unui acord scris, au mentionat ca sunt de acord cu atribuirea spatiului publicitar. Firmele s-au angajat sa plateasca spitalelor 6 dolari lunar pe afis, iar plata catre unitatea medicala se va face trimestrial si se pare ca prima plata va avea loc la sfarsitul primului trimestru al afacerii, respectiv in ianuarie 2004. In unele spitale, numarul panourilor publicitare ajunge la 200. Legea spitalelor nu specifica clar daca unitatile medicale au voie sa atribuie spatiul publicitar diferitelor firme care vor sa-si faca reclama. Contractul incheiat intre cele doua firme si conducerea DSP a intrat in vigoare la data de 1 noiembrie 2003. Directorii spitalelor, contactati de reporterii cotidianului ZIUA de Iasi, sustin ca din aceasta afacere obtin niste bani pentru buget. Panourile publicitare au fost afisate si pe holurile Spitalului Regional Cai Ferate.

Unde-i profitul

Desi pare o afacere pentru sistemul sanitar iesean, ale carui unitati medicale urmeaza sa incaseze sume de bani din aceasta afacere, situatia este cu totul alta, la o analiza sumara. Astfel, chiar data de plata a chiriei, respectiv ultima luna a primului trimestru al contractului, permite clientilor, cele doua firme de publicitate, sa deruleze afacerea in folosul propriu. Astfel, spatiul care acum nu face altceva decat sa atraga atentia asupra necesitatii actiunilor de promovare, va fi promovat fara nici o cheltuiala potentialilor clienti interesati de promovarea produselor proprii prin panotaj. Astfel, fara a cheltui macar un leu, firmele care detin drepturile asupra panourilor au posibilitatea sa le inchirieze la randul lor unor clienti, care sa plateasca sume fabuloase. Si nu este vorba despre firme care vand produse medicale sau medicamente, ci poate fi vorba chiar despre producatorii de cafea, tutun, bauturi alcoolice sau orice altceva. Nu este greu de imaginat cum ar suna o reclama la berea Tuborg intr-o sectie de dezalcoolizare. Sau o alta reclama la tigarete, intr-un spatiu unde sunt tratati bolnavii de TBC, ori, pur si simplu, o reclama care promoveaza turismul montan intr-o sectie de ortopedie, unde pacientii au probleme de deplasare. Sau, de-a dreptul scandalos, o reclama la creme hidratante, in holul sectiei pentru pacientii cu arsuri. Nimic din toate acestea nu va prezenta nici un fel de problema, atata timp cat de acest contract se ocupa chiar fiul directorului de la DSP Iasi.
Ovidiu NEMTANU
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1433 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017312 (s)

loading...