Economic Local

FOBIA parului corporal a atins cote maxime in China

Publicat: 24 oct. 2012

Se intampla in 2005 in China. Femeile de acolo sunt recunoscute pentru faptul ca nu se epileaza. Multe dintre ele nici nu aveau de ce. Pana cand pe piata a aparut un nou produs. Pentru a-l vinde, compania a creat o adevarata fobie.

In 2005, atunci cand Reckitt Benckiser Group (RB) a adus pe piata chineza crema Veet pentru indepartarea parului, vanzarile erau apatice, scrie financiarul.ro.

Pretul produsului era considerat prea piperat si dimensiunile erau prea mari. Dar cea mai mare problema a fost faptul ca majoritatea femeilor chineze nu au prea mult par corporal, iar cele care il au nu isi fac prea multe griji in aceasta privinta. Astfel ca RB a abordat un nou plan de marketing. Compania a lansat reclame in care a pus semnul egal intre pielea fara par si sanatatea, increderea si feminitatea. Oamenii de marketing si-au dat toata silinta ca femeile chineze sa devina mai constiente de fiecare folicul de par ratacit, relateaza Businessweek.com.

„Nu este vorba despre cat de mult par ai, ci despre cat de mult par crezi ca ai – spune Aditya Sehgal, seful companiei din China. Daca nivelul tau de ingrijorare este suficient de ridicat, chiar si un singur fir de par este prea mult”.

Astfel a fost incurajata fobia parului corporal in randul chinezoaicelor, iar Veet a devenit acum brandul din China cu cea mai rapida crestere pentru Reckitt Benckiser Group (RB). Vanzarile asiatice pentru produsul de indepartare a parului cresc cu 20% in fiecare an, aproape dublul vanzarilor de lame si aparate de ras specifice femeilor.



loading...

Adauga un comentariu