News Flash:

Frunza din brandul turistic al Romaniei, folosita de Posta din Slovenia

25 Decembrie 2010
812 Vizualizari | 0 Comentarii
Celebra frunza pentru care Elena Udrea a platit 900.000 ca sa o asocieze cu bradul turistic al Romaniei este folosita si de Posta din Slovenia. Frunzulita poate fi observata pe toate masinile ce transporta timbre, scrisori sau alte bunuri ale institutiei slovene, scrie Jurnalul National. Posta din Slovenia nu este însa prima companie care folosesste deja celebra frunza pentru promovarea imaginii sale. Si un centru comercial din Slovenia are un logo reprezentat de „foaia verde” din bradul turistic al României. Brandul turistic al României a fost lansat, vara trecuta la Shanghai, în prezenta ministrilor Elena Udrea si Teodor Baconschi si a fostilor sportivi Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. Brandul contine sloganul "Explore the Carpathian garden" si un element grafic reprezentat de o frunza.

frunza elena udrea
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2397 (s) | 22 queries | Mysql time :0.079552 (s)