News Flash:

Fundatiile umanitare nu se grabesc sa arate activitatea desfasurata

11 Ianuarie 2005
1262 Vizualizari | 0 Comentarii
•Organizatiile neguvernamentale care utilizeaza spatiile primariei vor beneficia de o prelungire a contractului numai daca prezinta documente privind activitatea desfasurata •Termenul de depunere a documentelor este de 15 ianuarie, dar va fi prelungit

Cu toate ca organizatiile neguvernamentale (ONG) care beneficiaza de spatii inchiriate de la primaria Iasi aveau obligatia sa prezinte pana pe 15 ianuarie toate documentele privind activitatea pe care o desfasoara, nici una dintre acestea nu a depus vreun document in acest sens. Potrivit celor declarate ieri de Letitia Palaga, director la Directia de Administrare a Patrimoniului Public si Privat din primarie (DAPP), termenul de predare a acestor documente va fi prelungit. "Fundatiile sau asociatiile care utilizeaza spatii de la primarie vor dispune de o prelungire a termenului de predare a documentelor cu aproximativ sase zile de la data scadenta. Aceste persoane trebuie aiba mai mult timp la dispozitie pentru a intocmi toate documentele cerute de comisia de specialitate", a precizat Letitia Palaga. Deoarece hotararea Consiliului Local intocmita in acest sens a fost aprobata pe 28 decembrie 2004, iar conducerea DAPP a inaintat adrese catre organizatiile non-profit in zilele de 4 si 5 ianuarie, acestea nu au avut destul timp la dispozitie pentru a-si intocmi documentele solicitate de primarie. Pana in prezent, la Primaria municipiului Iasi figureaza un numar de 103 de fundatii si asociatii cu spatii inchiriate si aproximativ 140 de solicitari de atribuire. Reamintim ca pentru a putea beneficia de o prelungire a contractelor anuale de inchiriere pentru spatiile folosite, asociatiile, fundatiile si federatiile, organizatiile neguvernamentale, aveau obligatia sa prezinte pana la 15 ianuarie toate documentele care certifica situatiile financiare anuale pe ultimii trei ani, raportul de activitate din care sa rezulte desfasurarea unor activitati prin derularea de programe sau proiecte specifice scopului sau, dovada de inscriere in Registrul Unic de pe langa Judecatoria Iasi, precum si reactualizarea codului fiscal. Aceste documente vor fi supuse analizei Comisiei de specialitate a Consiliului Local, care va decide asupra prelungirii contractului de inchiriere sau asociere.
Carmen MELINCEANU
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1382 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014638 (s)