News Flash:

Furnizorii de utilitati au fost reclamati

5 Februarie 2006
964 Vizualizari | 0 Comentarii
•Reprezentantii asociatiilor de proprietari si de locatari au avut ieri posibilitatea de a-si exprima nemultumirile pe care le au fata de societatile comerciale si regiile care presteaza servicii publice

Reprezentantii asociatiilor de proprietari si locatari au avut ieri posibilitatea de a-si exprima nemultumirile vizavi de activitatea societatilor comerciale si regiilor care presteaza servicii publice. Intalnirea dintre cele doua parti a fost organizata la initiativa prefecturii si s-a desfasurat in Sala Galbena din Casa Patrata. Desi initial prefectul Radu Prisacaru a amintit problema datoriilor pe care asociatiile de proprietari le au catre furnizorii de utilitati, cele mai multe interventii au avut ca obiect calitatea serviciilor oferite de catre Regia Autonoma Judeteana de Apa Canal (RAJAC) Iasi si SC CET Iasi SA. Printre cei care au reclamat calitatea proasta a apei reci a fost si Aristotel Andries, administrator la blocul D1 din cartierul Oancea. Acesta a acuzat faptul ca in zona Oancea apa contine de multe ori urme de rugina din cauza interventiilor dese pe care Regia le realizeaza la reteaua de distributie. De asemenea, atat Aristotel Andries, cat si Miron Kaprian, presedintele Asociatiei de Proprietari PT 12 Cantemir, au declarat ca este foarte greu sa se intre in audienta la directorul RAJAC, Ion Toma. Referitor la calitatea apei, acesta a spus ca singurele probleme care pot aparea sunt cele din zona Tatarasi, care este alimentata numai din sursa Prut. "Calitatea apei este permanent supravegheata si se incadreaza in standarde. Eventualele probleme mai pot aparea in zona Tatarasi, care este alimentata numai din sursa Prut, insa anul acesta vor fi finalizate lucrarile de modernizare de la statia de filtrare Chirita, astfel ca apa din sursa Prut va avea aceeasi calitate cu cea de la Timisesti", a declarat Ion Toma. In ceea ce priveste sistemul de relatii cu clientii, acesta a spus ca s-a pus la dispozitia consumatorilor un telefon de tip Telverde, la care pot fi reclamate orice fel de probleme, in plus exista si serviciul de relatii cu publicul. Directorul Ion Toma a mai spus ca are program de audiente si, de asemenea, a facut public numarul sau de telefon, astfel incat sa poata fi contactat. Referitor la serviciile Uzinei de Furnizare a Energiei Termice (UFET), a fost abordata vesnica problema a apei reci care curge pe conducta de apa calda. Constantin Ciofu, directorul UFET, a declarat ca acolo unde nu a fost pusa in functiune reteaua de recirculatie se vor monta integratoare la contoare, astfel incat sa nu fie cuantificata decat apa care are temperatura corespunzatoare. O problema foarte discutata a fost si cea a penalizarilor aplicate de cei doi furnizori de utilitati. Astfel, administratorii care sunt cu plata la zi au cerut anularea acestor penalitati.
Cristian MATASA
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1514 (s) | 22 queries | Mysql time :0.038203 (s)