News Flash:

Ghid Auto Buna Ziua Iasi - Asa arata noua Skoda Yeti

15 Iulie 2009
870 Vizualizari | 0 Comentarii
Ghid Auto Buna Ziua Iasi Asa arata noua Skoda Yeti
Primul contact cu lumea l-a avut la Geneva, in anul 2005. Atunci era vorba despre un concept. Din cate se pare, impactul a fost unul pozitiv si iata ca, in 2009, Yeti s-a lansat oficial. Romanii trebuie sa mai astepte pana in octombrie. Masina se face pe aceeasi platforma cu VW Tiguan, doar sunt din acelasi grup VAG si intra in segmentul SUV-urilor compacte. Ca si fratele german, Yeti ofera atat tractiune fata, dar si integrala. In schimb, nu seamana deloc cu Tiguan. Yeti este chiar inconfundabil. Are doua proiectoare mari si rotunde intre cele doua faruri. Cu siguranta, Yeti nu sufera de miopie. E un pic retro daca-l privesti din fata si nu seamana cu nimeni, ceea ce e mare lucru in lumea auto de astazi. Nu e frumoasa, asta cu siguranta, dar e interesanta, scrie site-ul www.gsp.ro. La interior, lucrurile stau bine. Materiale moi si placute la atingere. Scaunele sunt inalte si cu o sustinere laterala foarte buna. Consola centrala este dominata de un display LCD mare cu touchscreen, acelasi folosit la Skoda Superb si Octavia facelift. Dimensiunile generoase ofera un interior extrem de spatios. Datorita unei modularitati foarte bune se poate ajunge la un spatiu total de 1.760 de litri. Motorizarile lui Yeti sunt doua pe benzina (1.2 TSI 105 CP si 1.8 TSI 160 CP), iar dieselul este reprezentat de propulsorul TDI cu common- rail de 2 litri cu trei variante de putere: 110, 140 si 170 CP. Cutie manuala cu 6 trepte si un cuplu de 320 Nm care intra in actiune intre 1500 si 2500 rpm. Motorul este extrem de vioi si atunci cand nu e foarte mult timp pentru o depasire. Yeti dispune de un sistem complet nou la asistenta de coborare in panta. Daca la toate celelalte masini care urmeaza sa coboare o panta cu inclinatie mare trebuie sa bagi in treapta I de viteza, dupa care iei piciorul de pe frana si ambreiaj, la Yeti este altfel: soferul trebuie sa actioneze functia "Off Road" si sa scoata masina din viteza, in punctul mort. Aceasta coboara lin, fara nici un sentiment de nesiguranta. Tehnologia nu s-a terminat aici in cazul lui Yeti. Climatizare bi-zona, cruise control, senzori de parcare fata si spate, conexiune Bluetooth, 9 airbaguri si faruri adaptive bi-xenon. Pretul de pornire, cel putin pentru piata din Germania, pentru acest model este de aproximativ 17 mii de Euro. Pe aceasta piata, adversarele lui Yeti sunt: VW Tiguan, Toyota Rav 4, Ford Kuga, Honda CR-V, Hyundai Tucson, Kia Sportage, Renault Koleos.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1372 (s) | 22 queries | Mysql time :0.017678 (s)

loading...