News Flash:

Ghid Sanatate Buna Ziua Iasi - Arderea grasimilor

5 Ianuarie 2010
1092 Vizualizari | 0 Comentarii
• Secretul pentru a slabi este acela de a tine o dieta care sa mentina constant nivelul zaharului din sange si nu neaparat de a manca putin si de a face zilnic exercitii fizice • Arderea grasimilor se realizeaza si daca alegeti sa consumati numai carbohidrati cu indice glicemic scazut si numai impreuna cu alimente bogate in proteine • Trebuie sa renuntati la stimulente cum sunt cafeaua, ceaiul, ciocolata, tigarile si alcoolul daca doriti sa urmati o dieta de ardere a grasimilor • Merele, perele si fructele de padure sunt fructele indicate in dieta de ardere a grasimilor

Arderea grasimilor este strans legata de nivelul zaharului din sange. Dieta de ardere a grasimilor se bazeaza pe cateva principii simple expuse de nutritionistul Patrick Holford. Secretul pentru a slabi este acela de a tine o dieta care sa mentina constant nivelul zaharului din sange si nu neaparat de a manca putin si de a face zilnic exercitii fizice. Aceasta dieta de ardere a grasimilor prezentata de Patrick Holford inseamna urmarea a cinci pasi principali.

1. Consumati tipul corect de hidrati de carbon necesar pentru a mentine in echilibru glicemia. Aceasta inseamna alegerea alimentelor care nu determina cresterea glicemiei, cum sunt legumele proaspete, fasolea, lintea, cereale integrale si peste. Trebuie sa evitati sucurile de fructe si alte zaharoase, alimentele dulci.
2. Arderea grasimilor se realizeaza si daca alegeti sa consumati numai carbohidrati cu indice glicemic scazut si numai impreuna cu alimente bogate in proteine. In acest fel scade atat senzatia de foame, cat si tendinta de a acumula grasime. Acest lucru se realizeaza prin consumul de peste cu orez, tofu cu legume sau leguminoase cu paste. 3. Cresteti aportul de acizi grasi esentiali si evitati grasimile saturate atunci cand aveti in plan arderea grasimilor. Dupa cum spun specialistii, anumite grasimi ajuta la arderea altor grasimi. O calorie de grasime saturate are alt rezultat comparativ cu o calorie dintr-o grasime esentiala care este folosita de creier, sistemul imunitar, piele, sistemul hormonal si cardio-vascular. Mai mult decat atat, acizii grasi esentiali Omega-3, care se gasesc in peste si semintele de in, de fapt contracareaza unele dintre efectele negative ale rezistentei la insulina. De aceea, dietele care cuprind cantitati semnificative de acizi grasi esentiali Omega-3 contribuie la scaderea in greutate. Pentru arderea grasimilor trebuie redus consumul de smantana, branza grasa si carne rosie.

Fructele sunt permise
4. Trebuie sa renuntati la stimulente cum sunt cafeaua, ceaiul, ciocolata, tigarile si alcoolul daca doriti sa urmati o dieta de ardere a grasimilor. Zaharul si carbohidratii rafinati nu sunt singurele substante care perturba echilibrul zaharului din sange. In felul acesta actioneaza si stimulentele care influenteaza atat nivelul de energie, cat si controlul greutatii. Aceasta inseamna reducerea la minim a consumului de alcool si cofeina. 5. Mancati trei mese pe zi, in special micul dejun, si luati gustari sub forma de fructe. Gustarile sunt interzise in multe tipuri de diete care incearca sa stavileasca obiceiurile alimentare ale persoanelor respective prin concentrarea pe consumul de calorii putine. Totusi, unul dintre cele mai eficiente moduri de a pastra constant nivelul zaharului din sange si de a controla greutatea corporala si pofta de mancare este de a consuma cate putin din alimentele indicate si cat de des posibil. Modul cel mai usor pentru a mentine glicemia constanta este de a consuma trei mese pe zi, niciodata omitand micul dejun si de a servi gustari sub forma de fructe si cateva migdale la mijlocul zilei si dupa-amiaza. Nu orice fruct este indicat in dieta de ardere a grasimilor. Specialistii recomanda merele, perele si fructele de padure. Acestea au indicele glicemic cel mai scazut dintre toate fructele, iar daca se consuma impreuna cu 12 migdale, nivelul zaharului din sange nu va creste. Nutritionistul Patrick Holford prezinta aceasta dieta de ardere a grasimilor si prin exemplu personal. Acesta a slabit 6,5 kilograme in mai putin de doua luni respectand principiile expuse mai sus.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

arderea grasimilor dieta patrick holford slabi glicemia omega-3
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1274 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018734 (s)