News Flash:

Ghid Sanatate Buna Ziua Iasi - Mentinerea sanilor fermi

16 Februarie 2010
5703 Vizualizari | 0 Comentarii
Toate femeile isi doresc sani frumosi si fermi. Si ii pot avea, cu ajutorul unor exercitii usoare. Urmatoarele exercitii trebuie urmate zilnic, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara. Fiecare miscare se repeta de cel putin 16 ori.

Exercitii cu haltere

Daca nu aveti haltere, puteti folosi si 2 sticle de jumatate de litru, umplute cu apa. Dupa doua saptamani, dublati greutatea halterelor, respectiv a sticlelor cu apa. Stati cu picioarele departate si cu bratele intinse pe langa corp. Ridicati bratele pana cand ajung intr-o pozitie paralela cu podeaua, apoi coborati-le. Aceste miscari trebuiesc facute intr-un ritm foarte lent. Stati culcate pe spate, cu picioarele indoite si sprijinite in podea. Tineti bratele intinse in laterale, apoi ridicati-le si coborati-le incet. Stati culcate pe spate, cu picioarele intinse si bratele pe langa corp. Ridicati bratele pana ajungeti la un unghi de 90 de grade, apoi coborati-le usor.

Exercitii fara haltere

Stati cu picioarele departate si apropiati omoplatii, ca si cum ati tine o minge de tenis intre ei. Trageti umerii si coatele in spate si incordati timp de 5 secunde, apoi relaxati-va. Dupa 2 seturi cate 8 exercitii, aduceti umerii in fata, incordati muschii pieptului si relaxati-va. Ramaneti in aceeasi pozitie si tineti bratele indoite in laterale. Coatele trebuie sa fie la nivelul umerilor. Duceti in fata ambele brate, pana cand coatele ajung paralele. Faceti semi-flotari, stand in maini si genunchi. Tineti mainile departate la o distanta egala cu distanta dintre umeri. Daca nu puteti, stati in picioare, mainile pe perete si aplecati corpul spre perete, formand un unghi de 45 de grade.

6 sfaturi eficiente

Alternati apa calda cu apa rece cand faceti dus, pentru tonifierea muschilor. Aplicati in fiecare noapte o crema sau un gel, speciale pentru intretinerea sanilor. Inainte de culcare, masati sanii cateva minute. Aplicati de 2 ori pe saptamana o crema cu vitamina E, pentru a reda elasticitatea pielii. Cel putin o data pe saptamana, faceti o sedinta de electroterapie. Dormiti pe spate, pentru a nu aplica o presiune mare asupra sanilor.

tonifierea muschilor
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1912 (s) | 22 queries | Mysql time :0.074782 (s)