News Flash:

Golanii de la cablu

18 August 2009
5830 Vizualizari | 21 Comentarii
Golanii de la cablu
• Oferta de senzatie de la UPC Romania pentru clientii ieseni: lipsa de respect, lipsa de informare si calitate slaba a serviciilor pe care le ofera • Calvarul prin care trec clientii furnizorului de servicii TV, Internet si telefonie se poate observa cu ochiul liber din multitudinea de plangeri aproape zilnice care se primesc la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Iasi • Pe langa faptul ca platesc sume frumusele pentru abonamentele pe care le au la firmele de cablu si Internet, iesenii se pot trezi ca sunt tratati inuman la ghiseele companiei Oferta de senzatie de la UPC Romania pentru clientii ieseni: lipsa de respect, lipsa de informare si calitate slaba a serviciilor pe care le ofera. Calvarul prin care trec clientii furnizorului de servicii TV, Internet si telefonie se poate observa cu ochiul liber din multitudinea de plangeri aproape zilnice care se primesc la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Iasi. In momentul de fata, UPC conduce in topul plangerilor din partea iesenilor. "Intr-un top al plangerilor pe care le primim din partea consumatorilor ieseni, cele mai multe sunt legate de furnizorii de servicii TV, Internet si telefonie. Dintr-un total de aproximativ 500 de plangeri pe care le-am primit in ultimele trei luni de zile, mai bine de 10 la suta sunt la adresa acestor furnizori. UPC conduce in topul plangerilor pe care le primim. Cele mai multe sesizari sunt legate de modul de facturare, de lipsa informarii sau de cumulul facturilor la Internet, cablu si telefon. Au fost sesizari si la adresa celor de la Romtelecom, legate de ofertele pe care acestia le-au promovat, dar nu au fost intemeiate. Consumatorii nu au inteles prea bine despre ce era vorba", a explicat directorul coordonator al CJPC Iasi, Ioan Tonel Cazacu. Inspectorii de la Protectia Consumatorului sustin ca o alta problema cu care clientii se confrunta este cea a deconectarii, desi platile s-au facut la timp. Pentru ca, de exemplu, iesenii au facut plata prin virament bancar, iar banii nu au ajuns in timp util la companie, desi factura s-a platit in timp util, clientii raman fara Internet, cablu sau telefon macar pentru 24 de ore. Lipsa de respect Pe langa faptul ca platesc sume frumusele pentru abonamentele pe care le au la firmele de cablu si Internet, iesenii se pot trezi ca sunt tratati inuman la ghiseele companiei. O parte din plangeri sunt legate exact de acest aspect. Iesenii se plang ca in momentul in care cer angajatilor lamuriri sau informatii suplimentare, nu sunt tratati corect. Desi sunt foarte greu de probat nemultumirile pe care le scot in evidenta iesenii, inspectorii de la Protectia Consumatorului incearca totusi sa probeze sesizarile facute de clientii companiei. "Am primit plangeri si in ceea ce priveste modul in care sunt tratati clientii la ghiseu. Acestea sunt foarte greu de verificat", a completat Ioan Tonel Cazacu. In general, unul dintre inspectorii de la Protectia Consumatorului, fara a-si divulga adevarata identitate, se duce acolo unde a fost facuta sesizarea. Daca este tratat fara cea mai vaga urma de respect, compania va suferi repercusiunile. Pana in momentul de fata, in total, au fost aplicate amenzi lunar companiilor de cablu, Internet si telefonie. "Amenzi am aplicat aproape lunar. Pe loc valoarea amenzii este de circa 1.500 - 2 mii lei. Luna trecuta am avut o discutie cu reprezentantii unei companii carora le-am atras atentia ca pe primul loc trebuie pus consumatorul", a declarat Cazacu. Reprezentantii UPC nu au oferit pana la inchiderea editiei nici un raspuns clar. Serviciile lasa de dorit Topul plangerilor consumatorilor este completat de nemultumirile legate de bancile comerciale, de furnizorii de energie electrica, dar si de garantiile care se ofera produselor achizitionate de catre ieseni. "90 la suta dintre plangerile pe care le primim acum sunt legate de servicii si nu de produse expirate, asa cum era inainte. In ceea ce priveste garantiile, consumatorii sunt nemultumiti de modul in care le sunt reparate produsele dupa ce le duc la reparat. La cateva zile dupa ce le primesc, acestea se strica. De asemenea, plangerile sunt legate si de durata reparatiei produselor, care intrece termenul legal", a completat directorul Protectiei Consumatorului.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (21)

MC  | #77506
NISTE NESIMTITI DE LA UPC LUNA TRECUTA AU LUAT 5 RON DE LA TOTI ABONATII PE MOTIV CA AU MARIT PERIOADA DE FACTURARE .SUNTEM IN ROMANIA IN PERIOADA DE CRIZA SI IACA ASA AU FACUT CEI DE LA UPC INTR-O LUNA BANI DE CONCEDII PT CEI DE SUS .UN EX LA 200 000 DE ABONATI INMULTIT CU 5 RON
CE SUMA VINE CALCULATI SI VOI .UN MILION DE RON PT FAFTUL CA AU SCHIMBA PERIOAA DE FACTURARE .ELEGANT PE BANI NOSTRI ADICA A FRAIERILOR .SA VA FIE RUSINE MAGARILOR DE LA UPC
marius  | #77507
ups numai minciuni si golanii fac se intrerupe semnalu des da o sa plec de la ei si mai iau cu mine inca 10 abonati
kosteakelu  | #77508
Mi-am luat click-net, dupa ce-am plecat de la UPC. Sunt multumit de servicii, problema e ca o data ce te au ca client, cei de la Romtelecom, nu mai poti beneficia de ofertele promotionale (de exemplu eu platesc 100% , dar clientii noi au reducere 50% pe viata). Treaba asta ma deranjeaza ...
Radu  | #77509
Am avut o singura data probleme cu netul de la upc,de sarbatori anul trecut.Am sunat la ei si au trimis pe cineva chiar in prima zi de craciun.
Nu poti fi decat multumit in cazul acesta,nu?
Irina  | #77510
Am mers zilele trecute la sediul UPS cu intentia de a ma deconecta de la serviciul de cablu, intrucat nu l-am mai folosit de luni de zile. O doamna plictisita mi-a spus intr-o doara ca pentru asta trebuie sa merg la telefonul amplasat in sediul cu pricina, sa tastez nu mai stiu ce numar si de acolo mi se va face deconectarea. Am facut intocmai, am aseptat vreo 3 minute la telefon, dupa care un robot telefonic m-a anuntat ca toti operatorii sunt ocupati, dar dupa semnalul sonor sa imi las numele si numarul de telefon si ma vor contacta ei. Am facut cum mi s-a spus si de atunci astept ..... Asta s-a intamplat acum vreo 3 saptamani. Bineinteles, factura va continua sa vina. Rog pe aceasta cale conducerea UPS-ului sa nu isi mai bata joc de clienti in felul acesta si sa inteleaga ca nu pot plati la nesfarsit niste servicii de care nu mai vreau sa beneficiez.
maria  | #77511
toate firmele de cablu din iasi isi fac de cap, nu mai sunt ca la inceput. am fost in tara 3 saptamini in luna iunie si nu am putut sa deschid tv. ca cei de la cablu mi-a zis ca nu se poate imediat ca trebuie sa astept 3 saptamini. sunt de 10 ani plecata si am pastrat contracul cu ei , cei de rds, , dar il inchideam cind plecam si vara cind veneam acasa il deschideam, dar fi trebuit sa astept , deci cind as fi plecat veneau si ei da-mi dea drumul.Da acum sunt plini de bani si trateaza cu sictir clienti, numai golanii fac. ar fi mai bine sa se dsfiinteze aceste firme si sa folosim antene parabolice cum se folosesc in strainatate . porcul cind are troaca plina da cu botul. Am fost la sediul de la gara si tot urit mi sa vorbit, mi sa spus daca nu-mi convine sa plec inapoi in strainatate ca asa sunt acum regulile interioare ale firmei. Inteleg trebuie respectata o lege, dar sa ni se ofere alta solutie, ca noi romanii cind venim acasa sa avem acest drept la informatie, in romania toti sunt sefi si fac reguli dupa bunul lor plac netinind seama si de drepturile cetateanului la informare. aceasta este strugator la cer, sa vii in propria tara si sa nu ai acces la informatie decit conditionat de o firma , care a facut numai prostii, si acum suferim noi cetatenii corecti si onesti.Am fost sfatuita sa merg la protectia consumatorului, dar si acolo dureaza mult, deci trebuia sa plec la munca, si umblam numai pe drumuri sa am acces la informare... RUSINE, SUNTEM O TARA CARE ZICE CA RESPECTA DREPTURILE OMULUI, CUM CIND CEL MAI ELEMENTAR DREPT LA INFORMARE NU-L AVEM IN PROPRIA TARA, TREBUIE SA STAM LA CHEREMUL BOSILOR DE LA CABLU.
neberu  | #77512
niste zabalosi
RoRo  | #77513
Niste idioti,
Cei de la UPC.:)
gicu  | #77514
5 definitii pentru golan â–·declinari
golan substantiv masculin feminin
nearticulat articulat nearticulat articulat
nominativ-acuzativ singular gol`an gol`anul gol`ana gol`ana
plural gol`ani gol`anii gol`ane gol`anele
genitiv-dativ singular gol`an gol`anului gol`ane gol`anei
plural gol`ani gol`anilor gol`ane gol`anelor

GOLÁN, -A, golani, -e, s.m. si f. (Peior.) 1. Om fara ocupatie, care bate toata ziua drumurile fara sa faca nimic util; derbedeu. 2. (Adesea adjectival) Om sarac, zdrentaros, care nu are cu ce se imbraca. - Gol2 + suf. -an.
Sursa: DEX `98
Dana  | #77515
Ce sa zic??eu sunt abonata la rcs-rds,dar-n-am avut probleme majore!
Chiar sunt multumita de ei!!De UPC...NU STIU CE SA ZIC
Client  | #77516
NU SUNT DE ACORD CU VOI. SI EU SUNT UN CLIENT VECHI, VECHI, VECHI, INCA DE PE VREMEA ELECTON -ENBIT SI ACUM UPS. CAND AM AVUT PROBLEME, AM FACUT O SESIZARE (NICI MACAR SCRISA) SI A VENIT IN ACEEA ZI SI MI-A ARATAT GRESALA DE LA MINE. IMI PARE RAU CE AUD, DAR SA-R PUTEA SA FI LUMEA NEMULTUMITA, DEOARECE ATUNCI CAD LE AI PE TOATE LA UN FURNIZOR, TREABA NU MERGE BINE. EU AM CABLU TV LA UPC, INTERNETUL LA RDS IAR TELEFONUL LA TELECOM. IN PLUS LA FIECARE SERVICIU EU PLATESC IN AVANS PE UN AN SERVICIILE SI EI NU MAI AU CUM SA MA SMECHEREASCA. CONCLUZIA, NU PLATESC MAI MULT CA VOI. PE LUNA IN JUR DE 60-70 LEI. DECI MERGETI LA MAI MULTI FURNIZORI, FIINDCA TREBUIE SI ALTI SA MANANACE O BUCATA DE PAINE.
CLIENT UPC
Gicut  | #77517
Gicu , esti depasit! Fuga la DEX! Pai , n-ai auzit de sensul" golan" adica om fara bunu simt? ( care se crede destept pe prostia altora ) Unii se mandresc cu acest epitet mai ales cand nu e rostit la VOCATIV
Grig  | #77518
UPC este o fabrica de facut bani chiar si in criza. De fapt de cand s-au infiintat aparand in locul lui BURTILA si pacalind viitorii clienti cu tipi sclivisiti, la 4 ace , care promiteau marea cu sarea! Orice plangere de proaste servicii se rezolva pe baza de cerere scrisa. La " sefi" nu poti ajunge niciodata . desi directorasul inaccesibil a fost schimbat ....situatia e si mai rea. Bravo ZIUA de IASI ca are curajul sa se refere . Daca o tin asa pana la urma cei competenti nu vor avea incotro !
ciprian  | #77519
sa vedeti ce umilinta suporta oamenii din Tomesti din cauza acestora de la upc care au venit abuziv cu, complicitatea acelui domn tovaras BUrtila .... au venit s-au instalat fara acordul celor din Tomesti care au fost obligati sa rezilieze un contract cu cei de la rds-rcs pt a incheia un alt constract cu acesti papatori de bani.... daca vrei sa renunti la serviciile acestora de la upc nu ai voie ca te obliga sa inchei contract pe un an fara alte modificari deci cel putin un an nu ai voie sa reziliezi nimic si nici sa renunti la vre-un servici slab de la lor care ti-l pun cu forta.... acum ca astea nu is de ajuns ii obliga la cei din Tomesti sa vina tocmai la sediul lor din centrul orasului sa stea la cozi mari sa piarda timp si nervi pt a le plati serviciile... sediul din Tomesti nu era bun ca na nu aveau luxul de la oras marii lucratori de la upc.... oricum anul s-a scurs si am renuntat la serviciile lor inafara de cablu ca nu mai e nici o firma de cablu concurenta.... rusine incet incet va duceti la faliment...
sandu  | #77520
eu nu m-ai am contract cu upc de doi ani de zile si continua sa trimita facturi pentru cablu.
andrei  | #77521
Angajatii de la UPC (nu toti, am dat si peste oameni super OK), in special "INTELIGENTII" din capitala sunt si prosti rau de tot.
Candva am fost si eu abonat la UPC (ce bine ca am scapat de ei) tv,net+telefon, pana cand am inceput sa primesc facturi la serviciile de telefonie in care imi erau taxate convorbirile UPC-UPC, desi in contract scria clar ca acestea erau gratuite. Am sunat de nenumarate ori la ei sa imi storneze ceea ce era facturat aiurea, iar ei incercau sa ma convinga ca nr.de telefon la care sunam eu non-stop nu era UPC, si eu le dadeam si nr. de telefon si nmele abonatului si dupa ce asteptam in telefon cateva minute hop si ei ca intr-adevar e asa cum zic eu....dar facturile continua sa vina cu cost suplimentar.....si fa reclamatii si tot fa si degeaba. Intr-un final mi=au stornat sumele facturate eronat, dar asta dupa ce mi-au suspendat abonamentul. Pana la urma am scapat de serviciile lor.
Acum cateva zile tot cei din capitala au mai avut tupeul sa ma sune si sa ma intrebe de ce am fost nemultumit de serviciile lor si daca nu doresc sa beneficiez din nou de serviciile lor.
Oricum daca vrei intr-adevar sa iti faci dreptate trebuie sa ai multa rabdare, nervi de otel si perseverenta.
observator  | #77522
UPC e de cacao dar nici voi nu sunteti mai breji...ati inceput campania anti UPC odata cu spot-urile pt airbites...jurnalisti profesionisti ce sunteti...halal. va feliciit pentru inalta tinuta morala!
Golanu de la UPC  | #77523
Doamna Irina,dumneavoastra poate nu stiti insa sunt clauze contractuale in contracte care specifica,clar ca nu puteti renunta mai devreme de 12(24)de luni (dupa caz) la serviciile nostre...daca dupa 6 luni nu mai doriti servicii de la noi e normal ca pana la terminarea contractului sa platiti toate lunile...
nirolF  | #77524
Mi-e mi se pare o tentativa de concurenta neloiala oferita de celelalte firme concurente. Eu unul sunt multumit de calitatea serviciilor de la UPC. Cand am sa vad pe respectivul "CJPC" la televiziunea mea Digitala, de la UPC, am sa cred si eu ca tot ce s-a scris ese adevarat. Aaaa...si inca o chestie, chiar vi se pare corect ca un ziar cu asa renume sa foloseasca ca termen de comparatie cuvantul : "golani" ?, eu mai degraba cred ca cineva a platit pentru publicarea acestui anunt, nu am vazut niciodata ca ziaru acesta sa ofenseze pe cineva/ceva.
gica  | #77525
maria, nu de mai da rotunda, ca tu de vreo 10 ani nu mai esti cetatean al Romaniei decat pe hartie (concediul la de nici 3 saptamani anual nu se pune). Lasa comentariile si comparatiile ca suntem satui de mofturile si nasul pe sus al capsunarilor. Nu iau apararea RDS-ului, pentru ca stiu ca sunt magari, dar tu ma enervezi prin felul in care pui problema.
gigel  | #77526
si eu sunt client UPC si am platit cei 5 ron suplimentar. Dar AM INTELES ca nu e un furt, ci ca s-a schimbat perioada de facturare, respectiv am platit o luna si ceva. Insa la noi toti isi dau cu parerea ca la coada la butelii... Toti sunt liberi sa isi ia ce servicii doresc. Daca nu le place, sa schimbe. Vor constata ca si mine, ca toti furnizorii telecom sunt LA FEL. Si da, acest articol pare neobiectiv si exagerat. Intrebati la OPC cate plangeri sunt in Iasi pt Romtelecom si RDS... Veti vedea ca sunt la fel de multe... despre ei nu pomeneste nimic articolul
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3071 (s) | 23 queries | Mysql time :0.174948 (s)