News Flash:

Grava eroare la Consiliul Judetean

18 August 2005
1074 Vizualizari | 0 Comentarii
•Conducerea Consiliului Judetean a comis o grava eroare atunci cand l-a angajat pe postul de purtator de cuvant pe Sebastian Tataru

Intr-un comunicat de presa primit ieri la redactia ZIUA de Iasi, semnat de Sebastian Tataru, purtatorul de cuvant al Consiliului Judetean, acesta comite nenumarate erori. Astfel, Tataru demonstreaza ca nu are habar de activitatea institutiei pe care ar trebui sa o reprezinte. Mai precis, asa-zisul comunicat de presa face referire la articolul "Pentru ca Relu Fenechiu a ajuns la putere, Fene Grup SA monteaza la Consiliul Judetean aparatura mai scumpa ca la Metro", aparut in editia de ieri a cotidianului ZIUA de Iasi. In articolul la care se face referire a fost aratat ca administratia judeteana a platit firmei deputatului liberal Relu Fenechiu, respectiv Fene Grup SA, o suma de aproximativ 94 milioane lei pentru achizitia a zece aparate de aer conditionat, model Hyundai 9000 BTU, in vreme ce la magazinul Metro aceleasi modele de aparate erau vandute la preturi mai reduse. Mai precis, in vreme ce Fene Grup SA a vandut aparatele de aer conditionat Consiliului Judetean cu peste 9,4 milioane lei bucata, la Metro, acestea erau vandute cu 9,1 milioane lei, cu tot cu montaj. Consiliul Judetean a organizat o selectie de oferte pentru achizitionarea aparatelor, in conformitate cu prevederile legale din domeniul achizitiilor publice. Insa, desi scopul selectiilor de oferte este acela ca autoritatile publice sa achizitioneze bunuri sau servicii la un pret minim, de aceasta data s-a obtinut un pret peste cel al pietei, asa cum a dovedit ZIUA de Iasi. Sebastian Tataru explica in comunicatul de presa ca selectia de oferte organizata de Consiliul Judetean a respectat legislatia in domeniu, fapt care nu a fost contestat in articolul amintit. Insa Tataru a facut si cateva precizari referitoare la preturile prevazute in contractul incheiat de Fene Grup SA cu Consiliul Judetean, fara a citi insa contractul. Totusi, daca este necesar, cotidianul ZIUA de Iasi pune la dispozitie, spre consultare, o copie a acestui contract. "Sunteti intr-o grava eroare in ceea ce priveste pretul aparatelor de aer conditionat", arata Tataru in comunicatul de presa. De fapt, in contract este mentionata suma de 79.325.640 lei, la care se adauga TVA, ceea ce in total inseamna 94.397.510 lei. In aceste conditii, cotidianul ZIUA de Iasi nu s-a aflat pentru nici un moment in eroare, ci Sebastian Tataru a comis o grava eroare atunci cand a redactat comunicatul de presa.
Trebuie precizat ca Sebastian Tataru a ajuns sa ocupe postul de purtator de cuvant ca urmare a aranjamentului politic facut de PSD cu fostul PUR, formatiune politica din care facea parte si acesta. Chiar daca partidul care l-a propulsat pe functie a retras sprijinul politic pentru Tataru, acesta a fost mentinut pe post. De asemenea, comunicatul de presa trimis de Tataru contravine declaratiilor facute ieri dimineata de presedintele Consiliului Judetean, Lucian Flaiser. "Este vorba de o diferenta de pret de 3 milioane lei, dar sunt bani publici ce nu trebuie irositi. Voi solicita secretarului general Ioan Serbina, precum si directorului executiv Dumitru Cantemir, sa efectueze o ancheta pentru a vedea modul in care s-a obtinut un pret mai mare decat cel al pietei", a declarat ieri Lucian Flaiser.
(T.L.)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1481 (s) | 22 queries | Mysql time :0.029551 (s)