Diete si regimuri

Greseli pe care le fac femeile cand vor sa slabeasca

Publicat: 09 apr. 2017
7
Nutritionista si antrenorul de fitness Emily Skye a observat la clientele sale niste puncte comune atunci cand vine vorba de slabit. Se pare ca majoritatea dintre ele se infometeaza si fac activitati fizice neadaptate nevoilor pe care le au. Ea a detaliat de ce aceste obiceiuri sunt nesanatoase si le-a impartasit cu toate cele care viseaza la un corp perfect.
1. Nu ridica greutati
De obicei, femeile se tem ca daca vor ridica greutati vor deveni prea musculoase, dar ele probabil nu stiu ca daca vor saarda in mode eficient din depozitele de grasime trebuie sa isi creasca masa musculara. Nu ar trebui sa se sperie nimeni de ridicarea greutatilor, pentru ca se poate incepe cu gantere de 0,5 kg si trecerea la bara de piept se poate face treptat, asta doar tonifica musculatura deja exsitenta. Cel mai bun lucru in a avea muschi este ca organismul arde mai multe calorii, deci de fapt se poate manca mai mult.
2. Mananca prea putin
Dietele prin infometare nu functioneaza. Da, dau rezultate rapide pe termen scurt, dar si cand se reintroduc alimentele se iau din ce in ce mai multe kilograme. in plus, se pierd kilograme prin eliminarea apei, a nutrientilor si a vitaminelor nu prin diminuarea grasimii. Cand corpul este privat in mod drastic de foarte multe calorii, acesta nu primeste suficientesubstante benefice pentru a functiona la parametri optimi. Hrana proaspata este sanatoasa si da energie pentru intreaga zi, plus ca mentine efortul fizic. Prin diete drastice si abtinerea de la orice, femeile ajung sa se priveze de nutrienti si panala urma se epuizeaza si se imbolnavesc. De multe ori, acest tip de regim duce la efectul de yo-yo, adica cicluri repetate de slabire-ingrașare, iar ceea ce trebuie sa retina toata lumea este ca un regim alimentar sanatos si variat este un stil de viata, nu o dieta de slabire.

Sfaturi pentru a slabi usor si sanatos 

3. Se odihnesc insuficient
Este foarte important ca atunci cand se incepe un antrenament regulat sa se includa si zile de pauza, cum ar fi duminicile sau de sarbatori si zile speciale. Zilele de odihna sunt pentru ca organismul sa se regenereze dupa executarea exercitiilor intensive. Daca nu se ofera corpului suficient timp de odihna acesta va intra intr-un cerc vicios si nu va mai reactiona la fel de eficient la efortul depus. Nu ne putem astepta ca organismul sa coopereze daca il extenuam. Foarte important este sisa ii dam suficient timp sa doarma, intre 7-8 ore pe noapte, in functie de persoana.
4. Fac prea mult cardio
Pentru a arde grasimi si a avea un corp tonifiat trebuie construita masa musculara si aceasta poate fi crescuta prin ridicarea de greutati. Alergatul pe banda si orele de aerobic sunt foarte bune, dar depinde in ce parte a corpului ai probleme. Pentru rezultate optime, un singur tip de antrenament cardio nu va functiona. Acest gen de exercitii sunt foarte bune pentru cresterea rezistentei la efort, a puterii in general si a flexibilitatii, insa nu vor contura foarte mult decatanumiti muschi. Cel mai bun lucru la orele de cardio este ca ard mult mai multe calorii decat o jumatate de ora de jogging.
5. Mentin aceeasi rutina
Daca faci intotdeauna acelasi tip de exercitii pana la urma corpul tau se va obisnui si nu va mai da aceleasi rezultate. In schimb, poti introduce o data la doua saptamani cate un exercitiu nou, asa vei evita si monotonia si iti vei pastra interesul pe o perioada mai lunga. De exemplu, intr-o seara poti merge la step aerobic, a doua seara sa ai liber si a treia seara sa te duci la fitness, apoi inca o zi de pauza, urmata de o ora de spinning si tot asa. Atunci cand organismul incepe sa seobisnuiasca cu un anume tip de exercitii fizice trebuie schimbata intensitatea sau tipul acestora, pentru a nu intra prea repede in faza de plafonare. Astfel, poti descoperi ca esti capabila de miscari inedite si vei vedea ca ai anumiti muschi de care uitasei complet sau nici macar nu stiai ca exista.

Dieta de 7 zile pentru regenerare
 
sursa: feminis.ro




Adauga un comentariu