Magazin

Greseli pe care toti le fac vara. Ce trebuie sa mananci intre orele 12 si 18

Publicat: 25 iul. 2018
1

Vara pofta de mancare dispare, insa avand in vedere ca anotimpurile sunt date peste cap, si nevoile organismului nostru se pot modifica.

Avem nevoie de carbohidrati, de proteine, chiar si de zahar. Ati ghicit! Toate cu masura. Orice nutritionist sau antrenor de fitness iti va spune ca proteinele, carbohidratii si grasimile sunt cei trei macronutrienti fara de care nu putem functiona normal.

Cu toate acestea, si aceste grasimi, proteinele si carbohidratii trebuie consumate cu regularitate si nu la orice ora din zi si din noapte.

Majoritatea specialistilor, doctori si nutritionisti ne recomanda ca mai ales pe timpul verii sa evitam anumite alimente intre orele 12 si 18.

In primul rand, prajelile pe vreme caniculara pot deregla complet circulatia sangelui si pot ridica tensiunea. Bauturile alcoolice, energizantele si cafeaua sunt si ele excluse in miezul zilei, vara.

De asemenea, bauturile cu un continut ridicat de coloranti si zahar nu ar trebui sa ne fie la indemana, ci inlocuite cu apa plata sau apa minerala.

Totodata, atentie foarte mare si la consumul de paste fainoase in acest interval orar sau la fructele pline de zaharuri! Ele ne iau complet energia si ne molesesc.

Prajiturile trebuie reduse si ele si de asemenea si foietajele (covrigi, merdenele, placinte, melci cu cacao, rulouri etc).

Ce am putea totusi manca in timpul zilei? Shake-urile facute de tine, din legume si fructe, pastrate la rece reprezinta prima ta sursa de vitamine.

De asemenea, salatele cu un continut ridicat de fier (spanac, salata verde) si legume de sezon tin de foame si te ajuta sa treci peste o dupa amiaza torida.

La categoria dulce, poti incerca un pahar rece cu lapte si putina cacao. Poti consuma si fructe in timpul zilei, dar nu cu indestulare.





Adauga un comentariu