News Flash:

Hodea nu lucreaza decat impins de la spate

25 Iulie 2005
1557 Vizualizari | 0 Comentarii
•A fost nevoie ca inspectorii de la Bucuresti sa inceapa controalele pentru ca seful filialei iesene a Autoritatii Rutiere Romane, Pavel Hodea, sa-si faca datoria •Ghidandu-se dupa motto-ul "timpul trece, leafa merge", Hodea a facut o obsesie din urmarirea firmei RVG, controlata de sefii sai de la Bucuresti •Pentru nerespectarea caietului de sarcini, inspectorii din Bucuresti au dat trei avertismente in vederea intocmirii unui dosar penal •Firma de transport apartine fostului sef al filialei ARR Botosani, Viorel Grigoras

Urmand cu strictete motto-ul "timpul trece, leafa merge", Pavel Hodea, seful Autoritatii Rutiere Romane (ARR), filiala Iasi, nu face decat sa urmareasca o firma de transport si asta pentru a arata bine in ochii sefilor de la Bucuresti. In tot acest timp, multe alte firme comit ilegalitati pe soselele judetului Iasi fara ca reprezentantii ARR din Iasi sa miste un deget. Hodea, care a fost aruncat ca o masea stricata si de la conducerea echipei de fotbal Politehnica Iasi, se lamenteaza ca nu are destui inspectori, ca este prea cald afara, ca legile sunt prea permisive, cand, in realitate, aceasta palarie este una prea mare pentru el. De altfel, daca toti sefii ARR ar fi asemenea celui din Iasi, atunci transportul rutier s-ar transforma intr-un adevarat haos. Inspectorii ARR Iasi au avut nevoie de exemplul colegilor din Bucuresti pentru a lua masuri in ceea ce priveste pirateria practicata de SC RVG Speed SRL din Botosani. Firma de transport apartine fostului sef al filialei ARR Botosani, Viorel Grigoras. A fost nevoie ca reprezentantii Inspectoratul Rutier Bucuresti, din cadrul ARR, sa intervina pentru a opri actiunile acestei firme pentru ca Pavel Hodea, platit generos din bani publici, sa ia masuri. Reamintim ca firma RVG, din Botosani, nu a castigat licitatia din 3 iunie 2005 pentru traseele de pe ruta Botosani-Iasi.

Grigoras acuza

Rutele au fost atribuite firmelor iesene Compania Micedu si Auto Dimas. Pentru a folosi in continuare autobuzele din dotare, RVG a cerut licente pentru curse ocazionale. Conform caietului de sarcini, aceasta ar fi trebuit sa efectueze curse numai daca era solicitata de un client si daca este facuta lista de pasageri. Luni, 18 iulie, la o saptamana de la controlul efectuat de inspectorii ARR din Bucuresti, cei din Iasi au reusit sa ii surprinda pe soferii firmei RVG in timp ce luau clientii de pe traseu fara ca acestia sa fie trecuti pe lista. A fost aplicat un avertisment pentru ca, o zi mai tarziu, in urma unui flagrant, soferii firmei RVG sa fie gasiti in ilegalitate din nou. De data aceasta, firma de transport din Botosani s-a ales cu o amenda de 4 milioane lei (400 lei noi). Viorel Grigoras a considera ca aceste masuri nu sunt decat urmarea plangerilor facute de firmele concurente, in incercarea de a-l scoate de pe traseu. "Toate autobuzele mele circula in deplina legalitate. Pe traseu, soferii nu fac decat sa bifeze calatorii de pe liste, deoarece nu toti sunt luati din Botosani. Asa intelege acesta firma (Auto Dimas - n.r. ) sa-si atraga clientii. Ei au castigat licitatia ilegal. Au mers la licitatie cu autobuze bune dar, in realitate, folosesc autobuze mai vechi", a declarat Viorel Grigoras. Pentru a verifica cu ce masini merg firmele din Iasi probabil ca Hodea asteapta sa vin tot cei de la Bucuresti.
Dragos LICA
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1321 (s) | 22 queries | Mysql time :0.011216 (s)