News Flash:

Iata cum  PROFITA companiile din comunicatii si TV de neatentia clientilor

25 Iulie 2019
692 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7354 RON (+0.0002)
USD: 4.2876 RON (-0.0103)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
ANCOM

Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a anuntat, joi, ca, inainte de a solicita incetarea unui contract incheiat cu un furnizor de servicii de telefonie, internet sau televiziune, utilizatorii trebuie sa verifice conditiile de incetare din respectivul contract, conform News.ro.

ANCOM atrage atentia ca utilizatorul trebuie sa tina cont de cateva aspecte, printre care daca a expirat perioada contractuala initiala; ce penalitati i se aplica daca solicita incetarea contractului, iar perioada initiala nu a expirat; termenul si modalitatile in care poate depune o cerere de incetare a contractului, precum si termenul in care este operata efectiv incetarea contractului.

Teapa de zile mari! Un client din Iasi si-a facut un abonament la RCS-RDS. Imediat dupa semnarea contractului a primit un mesaj care l-a socat

”Unii furnizori ofera posibilitatea ca solicitarea de incetare a contractului sa fie adresata si telefonic. Cu toate acestea, este mai sigur daca cererea va fi facuta in scris si transmisa prin posta, cu confirmare de primire, sau daca va fi depusa la un punct de lucru/magazin al furnizorului, iar utilizatorul va cere si va primi un numar de inregistrare”, se arata in comunicat.

ANCOM atrage atentia ca trebuie luat in calcul si faptul ca, de regula, furnizorii conditioneaza procesarea cererii de incetare de returnarea echipamentelor oferite in custodie/chirie si de plata unor eventuale datorii.

Totodata, in plus fata de informatiile prevazute in contractele incheiate cu utilizatorii, furnizorii de servicii de telefonie, internet si televiziune de pe piata din Romania sunt obligati sa publice pe site-urile proprii, printre altele, informatii legate de incetarea contractelor incheiate cu utilizatorii, respectand, astfel, Decizia ANCOM nr.158/2015 privind obligatiile de informare a utilizatorilor finali si informatii privind demersurile pe care utilizatorii trebuie sa le faca pentru a obtine incetarea contractului.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

autoritatea nationala telefonie internet televiziune ancom
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1905 (s) | 21 queries | Mysql time :0.043248 (s)