Actualitate

Iesean tepuit in plina zi de Orange! I-au luat banii si l-au lasat cu ochii in soare

Publicat: 31 mart. 2015
1

@ Numele unei companii de renume implicat intr-o tranzactie paguboasa @ Nimeni nu vrea sa raspunda de paguba unui iesean pacalit de o firma de telecomunicatii @ Desi a platit pentru produsul dorit, omul nu a primit nici acum ceea ce a cumparat

Cartelele PrePay au fost in ultima perioada in centrul mai multor scandaluri mediatice, dupa ce legea sigurantei cibernetice s-a lovit de opozitia judecatorilor constitutionali. Astfel, orice roman isi poate cumpara inca o cartela preplatita fara a prezenta un act de identitate. Insa nu la fel de simpla e situatia atunci cand vine vorba de reincarcarea acestor cartele. A simtit acest lucru pe propria piele un iesean, care a dorit sa achizitioneze in cursul zilei de 30 martie o cartela de reincarcare. Fiind grabit, acesta a apelat la un automat din zona Tudor Vladimirescu, automat montat de firma Pin Gsm SRL din Iasi. Dupa ce a introdus suma de bani in aparat, barbatul a primit un bon pe care figura un cod de reincarcare. Nu mica i-a fost surpriza cand introducand codul de reincarcare a sesizat ca acesta nu functiona. Mai exact aparatul ii daduse un cod deja folosit.

„Am vrut sa imi incarc contul prepay cu 12 euro. Am platit la un automat din zona Tudor Vladimirescu, de unde mi s-a dat un bon care continea codul de reincarcare. Cand am introdus acest cod in telefon, mi s-a spus ca mai fusese folosit o data. Am sunat imediat la cei de la Orange care mi-au transmis ca respectivul cod fusese folosit in noiembrie 2014. Dupa cum se poate vedea si pe bon, eu am cumparat codul ieri (30 martie, n. red.), deci era expirat de cateva luni”, declara ieseanul pagubit.

Omul s-a adresat celor de la serviciul clienti Orange care l-au indrumat sa ceara ajutorul firmei iesene care se ocupa de automat. Acestia, la randul lor, au aruncat vina in curtea celor de la Orange. In cele din urma operatorul de telefonie mobila i-a cerut sa depuna o sesizare care sa fie analizata in perioada urmatoare, fara a-i da insa un raspuns clar. Dupa ce a incercat prin toate metodele sa obtina o solutie de la firma locala sau de la cei de la Orange, ieseanul pagubit a realizat ca doar institutiile statului mai pot face lumina in acest caz. Astfel ca in cursul zilei de 31 martie, omul a inregistrat o sesizare la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Iasi. Aici, cetateanul pagubit a primit un numar de inregistrare a plangerii formulate (825), urmand ca un raspuns oficial sa fie oferit in perioada urmatoare. Pana la solutionarea cauzei, barbatul va ramane si cu banii luati si fara credit pe telefon.





Comentarii
  • ba da astia de la orange chiar nu vor sa va plateasca santajul? chiar is culmea frate!!!! dar nu asta ma inspaimanta, ma inspaimanta cat de multi cretini din orasul asta pun botul la articolele astea, asta mi se pare de groaza. sa fii atat de cretin incat sa nu intelegi ca aceste articole sunt facute la comanda

    • Ion nu mia bine le sug i tu pu la celor de la bzi vsi vezi tu ce faci sa nu te inspaimante cand o sa si dea drumu pe tine si pe toata familia ma tii ce zici te bagi bulane ce ba va in fiecare zi in materile care nu au legatura cu firme sau afaceri cate un prost ca tine care baga comenturi de genu daca ai ceva cu ei dute la ei futele doua in gura si lasene pe noi in pace

  • La orange shop din centru, telefoanele sunt la preturi triple comparativ cu magazinul orange on line. Desi punctele bonus valoreaza dublu la cumpararea unui telefon prin prelungirea abonamentului, cei de la Orange nu iti comunica acest beneficiu oferit de magazinul on line. Va sfatuiesc sa va faceti un cont on line pe orange si sa le spuneti la revedere celor de la orange shop sau partenere.

Adauga un comentariu