Local

Iesenii nu mai au nici bani de tramvai. Gaura in incasarile RATP

Publicat: 06 mart. 2011

@ Inspectorii RATP au monitorizat timp de mai multe zile traseele de tramvai si de autobuz din anumite puncte fixe

Criza economica
pare sa-i fi rapus de tot pe ieseni. Conform ultimelor studii in teren efectuate de reprezentantii Regiei Autonome de Transport Public (RATP), numarul celor care prefera mijloacele de transport in comun a scazut dramatic in ultima vreme. Asa se face ca, in afara orelor de varf, o parte din autobuzele si tramvaiele Regiei circula aproape goale. „Se pare ca iesenii nu folosesc transportul public decat pentru a merge la munca si a se intoarce inapoi. Datele culese in teren arata ca, in anumite intervale de timp, o serie de mijloace de transport scoase la strada nu se justifica pentru ca circula mai mult fara calatori”, a sustinut Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Conform acestuia, inspectorii RATP au monitorizat timp de mai multe zile traseele de tramvai si de autobuz din anumite puncte fixe. A fost verificat, astfel, gradul de incarcare in statiile din: Podu de Piatra, Podu Ros, Canta, Targu Cucu, Tatarasi Sud, Triumf, Sergent Grigore Ioan, Baza 3, Pod Metalurgie, Zimbru, Stadion, Universitate, blocuri Pacurari.

Rezultatele

„Dupa ora 17.00, gradul de ocupare a mijloacelor de transport scade la 1, respectiv numai calatori asezati pe scaune. Cei mai putini calatori dupa aceasta ora sunt pe traseele de tramvai 5, 11 si 2, dar nici pe celelalte rute nu sunt multi. Aici am observat, de exemplu, ca sunt foarte multi calatori la o anumita ora, in general cand lumea merge la serviciu sau cand ies studentii de la cursuri. La autobuze, exceptand orele de varf, traseele 28 si 43 sunt cel mai putin preferate de ieseni. Deocamdata, sunt niste date preliminare, noi urmand sa monitorizam si alte zone din oras, in diferite intervale orare”, a mai spus Adrian Mihai.
Datele finale ale studiului vor fi folosite de oficialii RATP pentru a implementa o parte dintre masurile noului plan de transport. Este posibil ca pe mai multe rute de autobuz si tramvai sa circule mai putine mijloace de transport, iar unele trasee sa fie scurtate in viitor.



loading...

Comentarii
  • Ce idioti! Oamenii circula mai putin pt ca au scumpit f mult biletele si abonamentele, si nu mai renteaza sa iei pe distante mici (2-3-4 statii) mijloace de transport in comun. Mai bine mergi pe jos sau iei taxiul cu cineva.

    Pe langa acest lucru … mijloacele de transport nu vin aproap niciodata cand ai nevoie. Vineri am asteptat in Canta de la 18 la 18.20 sa apara un 19!! Iar dupa lungi asteptari … autobuzele vin cate 2-3 odata ( mi se intampla des in Tudor)

    In alte orase (Bucuresti, Brasov)transportul e si mai ieftin si ai afisate traseele autobuzelor dar si orele la care apare in respectiva statie … si nu intarzie!!

    Ca o curiozitate … exista un oras in Romanai unde trasnportul in comun sa fie mai scump ca in Iasi?

  • Pentru desteptii din RATP: poate ar fi bine sa va uitati si la cat costa o calatorie cu masinile voastre si de asemenea poate e bine sa vedeti si ce conditii de transport oferiti.

  • la asa conditii ce va mai mirati ca nu aveti calatori??? ati modificat sistemele de incalzire ca sa nu va connsume curent si calatorii mor de frig in masinile voastre jegoase!!! rusine RATP!!! si mai e si aproape 4 lei un bilet!!!

  • Poate domnii de la RATP ar trebui sa se uite si in ograda vecinului.Nu se poate ca dupa ce avem asa rable de autobuze si tramvaie sa platim un pret prea mare pentru biletele de transport.Nu exista case de bilete in statii si atunci cand vrei sa-ti cumperi un bilet ca sa fii un calator cinstit mai mergi si 2-3 statii pe jos .In Bucuresti pretul unei calatorii este de 1.3 lei iar a unui abonament pe toate liniile de 50 lei; de asemenea nu stai in statie mai mult de 5 minute maxim. Nu credeti ca este cam ciudat ca intr-un oras de provincie sa platim un pret prea mare pentru a merge cateva statii cu un mijloc de transport ?Poate cei ce conduc RATB-ul sunt mai cinstiti decat hotii de la Iasi.

  • o idee: lungiti traseul autobuzelor 28 pana in dacia si scoateti microbuzele, ca astea-s fix degeaba: la ore de varf nu pot sa preia toti calatorii dintre dacia si piata ACB (ii ia unistilul), iar in rest, circula degeaba in spatele autobuzelor MAZ.
    Ba mai mult, acuma le-au mai scos cateva randuri de scaune, si capacitatea a fost redusa la 11 locuri. Pai ce transport public in comun vrei sa faci tu cu vehicule de 11 locuri?

  • Uite mami ce frumos am scris eu cu markeru’ pe scaune , da’ sa vezi tovarasu’ meu costel ce husa adevarata si-a facut din scaun de tramvai cand mancam seminte.Da ce-am ras cand Ovidiu s-a pisat pe usi si a spart becurile cu bocancii.

Adauga un comentariu