News Flash:

Iesenii sunt scandalizati de prestatia service-urilor auto

8 Februarie 2006
790 Vizualizari | 0 Comentarii
•In urma publicarii materialului privitor la metodele incorecte practicate de service-urile auto din Iasi, tot mai multi ieseni s-au declarat nemultumiti de acest lucru

Tot mai multi ieseni sunt scandalizati de modul in care firmele iesene de service auto inteleg sa isi faca treaba. Dupa neregulile sesizate de cotidianul ZIUA de Iasi, zeci de ieseni si-au manifestat indignarea fata de maniera in care angajatii service-urile auto isi bat joc de clienti. "Lucrul cel mai ingrijorator este faptul ca nu ti se permite sa vezi ce se face la masina. Poate sa-ti schimbe filtrul de ulei sau nu. Nu ai de unde sa stii. Oare OPC nu poate interveni pentru a obliga service-ul sa demonstreze operatia efectuata si sa stabileasca orele pentru fiecare manopera? In plus, majoritatea service-urilor nu investesc nimic in piese de schimb pe stoc. Daca esti in garantie si ti se strica ceva, e jale. Dupa ce incearca sa ti se demonstreze ca tu esti vinovat, astepti minim doua saptamani pentru un simplu burduf de planetara. Oare ce piese au ei pe stoc?", se intreaba unul dintre nemultumiti. In acelasi timp, dealerul local al autoturismelor Dacia este acuzat ca practica o politica de monopol si isi permite, din cauza lipsei concurentei, sa impuna anumite conditii de reparatii in service. "La reviziile obligatorii de 15.000 kilometri, ce se fac la Logan, firma din Iasi impune clientilor sa schimbe uleiul doar cu Dacia Oil, ulei agreat de Automobile Dacia Pitesti. Precizez ca, din 1999, Automobile Dacia Pitesti are un contract de livrare de ulei de prim montaj cu firma Texaco, ce produce uleiuri la Prista Oil din Ruse, Bulgaria. Evident, datorita legilor concurentei, Automobile Dacia nu spune nicaieri, in vreun document oficial, ca obliga clientul sa puna doar ulei Dacia Oil. Obliga clientul sa puna doar un anumit tip de ulei, ce corespunde cu specificatiile motorului din cartea tehnica a masinii. Cu alte cuvinte, obliga pe buna dreptate clientul sa utilizeze un tip de ulei, nu o marca anume de ulei. Pana aici, corect. Dacia Pitesti recomanda Dacia Oil, nu obliga. Perfect justificat din punct de vedere al marketingului. Cu totul alta e problema insa la Iasi, unde clientii sunt obligati sa utilizeze Dacia Oil, sub amenintarea pierderii garantiei motorului pe durata utilizarii altui ulei. Aici e o alta ciudatenie: azi eu pun un alt ulei, cu specificatii identice sau care depasesc uleiul Dacia, imi pierd garantia motorului. Peste 2.000 de kilometri, de exemplu, vin la firma din Iasi si schimb uleiul cu Dacia Oil. In acel moment, imi recapat garantia la motor! Interesanta logica, nu?!", sustine un cititor al ZIUA de Iasi.
Gelu JIREGHIE
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2728 (s) | 22 queries | Mysql time :0.144945 (s)