Magazin

Ieșenii vor putea cumpăra fructe și legume românești la prețul de 1 PET/bucata. Campania Plata cu PET organizată de Carrefour România ajunge din nou în Iași!

Publicat: 17 nov. 2021

Carrefour România a relansat campania Plata cu PET în septembrie și a trecut deja prin 13 orașe, timp în care peste 10.000 de clienți au colectat mai mult de 200.000 de PET-uri și au primit în schimb peste 50 de tone de fructe și legume românești proaspete, provenite de la producătorii locali. În perioada 17-23 noiembrie, campania Plata cu PET se întoarce în orașul celor 7 coline. Ieșenii vor putea plăti cu PET-ul pentru fructe și legume proaspete în hipermaketul situat pe Șoseaua Păcurari, la numărul 121.

Clienții Carrefour vor putea, din nou, să se bucure de fructe și legume proaspete, provenite direct de la producători locali, cumpărate chiar cu PET-uri. Mecanismul propus de retailer este similar cu cel din prima ediție din 2019, rapid și la îndemâna oricui: fructele și legumele pot fi achiziționate, la alegere, de la stația special amplasată în hipermarket, la prețul de 1 PET/bucata.

Iar noutățile din acest an sunt date de rPET-ul DORNA, care dublează cantitatea și introducerea voucherului în valoare de 5 lei în aplicația Act For Good, care se va acorda pentru primele 5 PET-uri aduse la stație și poate fi folosit o singură dată, doar pentru achiziționarea fructelor și legumelor. Pe lângă câștigul primit pe loc la stația de colectare, clienții care aduc 20 de PET-uri în decursul celor 7 zile de campanie pot intra în tombola cu premii speciale.

Plata cu PET face parte din programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic, care include inițiativele de mediu Carrefour România. Programul oferă consumatorilor acțiuni concrete și o infrastructură de obiceiuri mai bune care îi încurajează să adopte comportamente responsabile față de natură, atât la cumpărături, cât și acasă.

Anul acesta, campania se derulează în parteneriat cu liderul pieței locale de băuturi, Coca-Cola HBC și cu sprijinul Green Point Management, Financiar Recycling, Green PC Ambalaje și Recycle International.

Inițiativa se află la a treia ediție și se derulează conform calendarului disponibil aici.

Plata cu PET este inițiativa care exprimă cel mai bine viziunea Carrefour România asupra economiei circulare, transformând plasticul în monedă de schimb pentru fructe și legume produse local și încurajând reintroducerea plasticului în circuitul economic, prin reciclare. Susținem astfel un proces de educare a publicului pentru un consum responsabil de plastic și alte resurse și, de asemenea, încurajăm clienții să adopte obiceiuri mai bune acasă și la cumpărături. Ne bucurăm să avem alături de noi parteneri strategici, împreună cu care extindem programul și îl aducem în 20 de hipermarketuri din 19 orașe din România”, a declarat Felician Cardoș, Environmental Manager Carrefour România.

„Ne-am alăturat cu entuziasm acestui program deoarece este în linie cu misiunea și viziunea noastră legată de sustenabilitate. Ne bucurăm că astfel extindem parteneriatul nostru cu echipa Carrefour și că putem susține proiecte educaționale pentru un mediu mai curat. Noi decidem, în fiecare zi, ce lăsăm După Noi, iar Plata cu PET este un gest mic ce poate produce o schimbare mare. Doar împreună putem contribui la „O lume fără deșeuri”: astfel de inițiative, care educă și implică direct consumatorii în procesul de colectare separată în vederea reciclării, sunt un exemplu clar de bune practici.” a adăugat Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director, Coca-Cola HBC România.

Filosofia de business a grupului din care facem parte pornește de la faptul că deșeul reprezintă o resursă, iar colectarea corectă și în condiții bune reprezintă o componentă vitală în reintroducerea deșeurilor în circuitul economic, prin reutilizare, reciclare sau valorificare. Acesta este  motivul pentru care am hotărât să ne implicăm în campania “Plata cu PET”. Suntem convinși de utilitatea inițiativei și mai ales de efectele pozitive pe care un asemenea proiect le va avea, pe termen mediu și lung, asupra modului în care cetățeanul va alege să privească deșeurile de ambalaje.“, a declarat Vlad Ioancea, Deputy CEO Green PC Ambalaje.

„Ne bucurăm că ne-am alăturat programului Punem Preț pe Plastic al Carrefour România și contribuim la inițiativa Plata cu PET, care susține oamenii în a face alegeri mai responsabile față de natură. Acest parteneriat ne dă șansa să informăm oamenii cu privire la colectarea selectivă și care este impactul adoptării unor obiceiuri mai bune pentru mediul înconjurător.” a declarat Stoyan Tsanev – CEO Recycle International.

 





Adauga un comentariu