News Flash:

Iesenii vor sta mai mult timp in statii

30 Ianuarie 2009
1539 Vizualizari | 4 Comentarii
• In perioada 2 - 9 februarie, RATP a decis diminuarea cu 15 la suta a numarului de tramvaie si autobuze

Reprezentantii RATP au anuntat, ieri, ca incepand cu 2 februarie, numarul mijloacelor de transport in comun va fi redus cu 15 la suta din cauza vacantei elevilor si studentilor. Astfel, traseele de autobuze vor fi deservite de 54 de masini, cele mai multe urmand a circula pe traseele 41B (Rond Copou - Rond CUG II - Blocuri Ciurea) - 14 autobuze, 28 (Dacia - Pd. Ros - P. Eminescu - Copou), 30 (Canta - N. Iorga - Bucium) si 43 (CUG - T. Vladimirescu - Pacurari) - zece autobuze pe fiecare ruta.

Cat priveste tramvaiele, regia va scoate la strada 52 de vagoane, cele mai multe urmand a deservi traseul 11 (Dacia - Tatarasi Nord) - zece vagoane, 5 (Dacia - Tutora) si 3 (Dancu - TG. Cucu - Gara) - cate 8 vagoane. "Masura este temporara, pe perioada vacantei, si este valabila numai in cazul mijloacelor de transport de mare capacitate", a precizat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP Iasi. Numarul microbuzelor ramane neschimbat: 42 pentru cele cinci rute (14B, 46, 20, 21 si 28B). In paralel, Unistil va asigura transportul calatorilor cu 26 de autobuze si 21 de microbuze.

41B si 1/13, cele mai profitabile trasee

Potrivit unei statistici intocmite de reprezentantii RATP, in momentul de fata, cel mai profitabil traseu de autobuz al regiei iesene este 41B, fiind inregistrati 8,88 calatori/kilometru si un numar maxim de 174 calatori/cursa. De asemenea, traseul 28 este contat drept fruntas in statistica RATP, detinand recordul referitor la numarul de pasageri ai unei singure curse: 188. "Explicatia consta in faptul ca traseul 28 este mai lung in comparatie cu celelalte rute", afirma Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP Iasi. In ceea ce priveste traseele de tramvai, linia 1/13 (Rond Copou - Bucsinescu - Baza 3 - Tatarasi Nord) tine capul listei, cu un maxim 187 calatori/cursa si o cota de 10,9 calatori/km. La polul opus, al traseelor mai putin frecventate, oficialii RATP au indicat linia de autobuz 19 (Rond Canta - Podu Ros - Frigorifer - CUG I), cu o cota de 5,68 calatori/km, respectiv traseele de tramvai 5 (Rond Dacia - Podu Ros - Tutora) si 2 (Rond Canta - Podu Ros - Baza III), cu cote de 5,03, respectiv 5,18. In fine, la microbuze, mijlocul de transport cu cea mai redusa capacitate, prima pozitie revine traseului 14 (Rond Copou - Podu Ros - CUG II) cu o cota de 4,23 calatori/km si un maxim de 84 calatori/cursa).
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (4)

me  | #56099
bravo RATP! Si asa asteptam cate 20 de minute ca sa vina un tramvai 13 sau 1. ca sa nu mai zic ca atunci cand in sfarsit ajungea, tramvaiul era plin pana la refuz si trebuia sa-ti arati talentele de luptator pentru a putea urca. De acum ma pot muta in strada nu??
Dana  | #56100
Cind va circula mijloc de transport si pe strada Sararie???? caci pe aceasta strada nu trece nici un mijloc de transport
maia  | #56101
RUSINE : RATP = HOTIE ( PE FATA FARA CA CINEVA SA SPUNA CEVA )
MAI MARE RUSINEA CA INTRUN ORAS CA IASUL SA AVEV ASA TRANSPORT
el  | #56102
dap cred ca ar trebui cu 50 % reduse , dar domnilor de la primarie VOI CU CE CIRCULATI DE NU STITI CUM E TRAFICUL IN MIJLOACELE DE TRANSPORT ?????????? SIMIRAD a am uitat ca ai masina de servici ( scuze )
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1265 (s) | 24 queries | Mysql time :0.013940 (s)