Remedii naturiste

Îmbunătățiți tranzitul datorită semințelor de in inmuiate in apa!

Publicat: 08 apr. 2021
seminte de in
Semințele de in și numeroasele sale proprietăți ajută, de asemenea, la prevenirea anumitor tipuri de cancer.

Trebuie să ne obișnuim să consumăm semințe de in și să nu ne gândim doar la asta în caz de urgență, să evităm bolile și să ne menținem corpurile intr-o stare de funcționare corect. Constipația depinde în mare măsură de cantitatea de fibre pe care o consumăm. Datorită mucilagiilor, veți putea îmbunătăți tranzitul intestinal.

Trebuie să știți că există diferiți factori care afectează cât de ușor este să iesiți cu scaunul. Călătorii, jet lag, stres, schimbări zilnice: sunt toate evenimente care ne pot afecta tranzitul. Dar există modalități ușoare și naturale de a vă îmbunătăți mișcările intestinale. Mijloace care împiedică deteriorarea organismului de laxativele artificiale.

Secretul semințelor de in este că acestea conțin cantități mari de mucilagiu care nu reprezinta altceva decât fibre solubile. La contactul cu apa, aceste semințe eliberează celebrele mucilagii. Acestea determină îngroșarea lichidelor din jur.

Utilizarea semințelor de in în tratamentul constipației

Iată cea mai bună modalitate de a îmbunătăți tranzitul cu semințe de in! Înmuiați o cantitate mare într-un pahar de apă peste noapte, apoi beți-l pe stomacul gol – cu semințele incluse – a doua zi.

Dacă această practică se dovedește a fi prea neplăcută pentru tine datorită texturii dense și vâscoase pe care a luat-o apa. Vă sfătuim să filtrați semințele și să le amestecați cu lapte, suc de fructe, iaurt, chiar și o salată care va face ingestia mai plăcută. Această macerare este foarte benefică deoarece permite eliberarea mucilagiilor în mediul apos al intestinului.

Cum funcționează mucilagiile

Mucilagiile produc un fel de pastă care permite eliberarea scaunului facilitând trecerea lor prin intestine. Acest proces de evacuare diferențiază semințele de in de alte tipuri de laxative. Acestea, obișnuind corpul cu evacuarea artificială, generează o dependență si împiedică mersul la baie într-un mod natural. Fibrele solubile din semințele de in sunt capabile să absoarbă toxinele din corp și să le treacă in scaun cu mult înainte de a fi absorbite de intestin.

Aceste semințe au alte componente benefice pentru sănătate. De exemplu, pot fi utilizate deoarece contin acid alfa-linolenic, un acid gras din familia omega-3, care ajută la reducerea colesterolului rău. Un beneficiu final este că semințele de in conțin substanțe antiinflamatoare, luteolină și acid oleic.

Semințe de in împotriva cancerului

Semințele de in și numeroasele sale proprietăți ajută, de asemenea, la prevenirea anumitor tipuri de cancer. Mai ales cancerul de colon și cel de sân.

Astfel, consumul lor regulat ajută la vindecarea oricărui tip de boală inflamatorie. Acest lucru se datorează conținutului ridicat de uleiuri vegetale grase și omega-3. Funcționarea corectă a sistemului digestiv, urinar și respirator este, de asemenea, favorizată de ingestia lor.

În cele din urmă, putem afirma că semințele de in sunt unul dintre produsele cu cele mai curative și preventive proprietăți împotriva multor tipuri de boli. Acest lucru, cu condiția să le consumați în mod regulat și nu doar în caz de urgență. Amintiți-vă că diferitele părți ale corpului funcționează în armonie. Fiecare dintre ele trebuie să fie în stare optimă pentru a nu compromite funcțiile vitale.





Adauga un comentariu