News Flash:

In urma sesizarilor cotidianului ZIUA de Iasi

2 Decembrie 2004
972 Vizualizari | 0 Comentarii
Doua asociatii de proprietari schimba administrarea

•La cererea locatarilor, un bloc din Asociatia de Proprietari ACB2 va trece in administrarea INAAP •Locatarii sunt nemultumiti de cheltuielile prea mari impuse de administratorul Mihai Dragan •Pana la 1 ianuarie 2005, conducerea Asociatiei trebuie sa indeplineasca un set de masuri pentru clarificarea situatiei Asociatiei

In urma publicarii articolelor in cotidianului ZIUA de Iasi referitoare la situatia celor patru asociatii de proprietari de pe strada Musatini, din cartierul iesean Alexandru cel Bun, si a controalelor efectuate de catre Biroul Asociatiilor de Proprietari al Primariei iesene, au fost luate primele masuri pentru locatarii din zona. Proprietarii imobilelor sunt nemultumiti de repartizarea necorespunzatoare a cheltuielilor in listele de plata, diferentele mari de apa rece pe care sunt obligati sa le achite. Astfel, blocul T1 care face parte din Asociatia ACB2, va fi preluat in administrare de catre Institutul National de Administrare a Asociatiilor de Proprietari (INAAP). Reprezentantii INAAP s-au deplasat la fata locului pentru preluarea actelor de infiintare a Asociatiilor si a protocolului - fisele de cont debit si penalitati, restantele proprietarilor. Noua administrare este decizia locatarilor blocului respectiv care, potrivit declaratiilor acestora, nu mai suportau neregulile comise de administratorul asociatiei, Mihai Dragan. Aceste nereguli au fost sesizate si de Biroul Asociatiilor de Proprietari care a stabilit un set de masuri, iar conducerea Asociatiei trebuie sa le puna in aplicare pana in ianuarie 2005. Una dintre cele mai importante masuri o reprezinta stabilirea indemnizatiilor aferente personalului angajat cu modalitatea de actualizare a acestora. Reamintim ca modul defectuos de angajare si de stabilire a salariilor personalului conducerii Asociatiei a fost prima problema semnalata de locatari reporterilor ZIUA de Iasi. Apoi, conducerea Asociatiei va trebui sa constituie un fond de reparatii si unul de rulment. Pana acum, locatarii plateau orice reparatie in functie de cat le solicita administratorul Dragan. Mai mult, diferentele nejustificate, in valoare de 14,5 milioane lei, sesizate de Biroul din cadrul primariei, in ceea ce priveste repartizarea cheltuielilor salariale si a celor gospodaresti, vor trebui scazute din listele de plata ale locatarilor, in cel mai scurt timp.
Ovidiu MUNTEANU
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1335 (s) | 22 queries | Mysql time :0.014129 (s)