News Flash:

Inca un autobuz MAZ a ramas pe drumuri

4 Mai 2011
2296 Vizualizari | 3 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7199 RON (-0.0006)
USD: 4.1541 RON (+0.0057)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Epoca celor 50 de MAZ-uri, cumparate de primarie cu bani grei in 2005, se apropie de sfarsit. Tot mai multe autobuze de acest tip se strica din senin in trafic. Ieri, un MAZ de pe traseul 41 a ramas intepenit pe pasarela Nicolina. Calatorii au fost nevoiti sa coboare si sa se indrepte catre statii pentru a lua alte mijloace de transport. "Autobuzul cu numarul de parc de pe traseul 41 s-a defectat in jurul orei 9.00 pe pasarela. Incidentul s-a produs din cauza ca un furtun de la compresor s-a spart. Cum instalatia nu mai putea produce aer, franele autobuzului s-au blocat. O echipa de la depanare a ajuns in zona si a tractat autobuzul la garaj", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
In urma cu doua saptamani, un alt MAZ s-a defectat in Targu Cucu, dupa ce ambreiajul a cedat.
Cele 50 de MAZ-uri au fost achizitionate cu scandal in 2005, in urma unei licitatii desfasurate la Bucuresti. Sefii primariei au decis sa cumpere autobuzele prin leasing la suprapret, un calcul sumar aratand ca fiecare MAZ ajunge sa coste 200 mii euro. Contractul de leasing a fost incheiat pe sase ani si jumatate, primele sase luni reprezentand perioada de gratie, in care nu se platesc rate. Cu acesti bani, iesenii puteau beneficia de autobuze mult mai performante decat cele produse de constructorul din Belarus. Mai mult decat atat, contractul de leasing incheiat cu SC Ager Leasing SA presupune plata a cel putin 1,8 milioane euro pana in martie 2012. La acestea se adauga, insa, si comisioanele, si dobanda la contract, ceea ce va duce in final platile catre 2 milioane euro.
Pana la data de 31 martie 2011, RATP si primaria au achitat pentru MAZ-uri rate in valoare de 5.823.458 euro. Dobanzile platite de la inceputul contractului se ridica acum la suma de 2.711.225 euro, iar comisioanele la 546.866 euro.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

bani grei traseul 41 pasarela nicolina targu cucu
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (3)

Gavril  | #159258
De mult timp calatori reclama ca nu sunt multumiti de servicele RATP-ului.Asta din cauza menengimentului prost.Nu stiu de ce acest primar care mai are exact un an de zile si ne paraseste ca nu va mai fi ales,nu -i schimba pe tampiti aia de directori.Mai este si seful de sectie ing.Veliscu Irinel de la sectia de autobuze care inloc sa se ocupe de aceste mijloace se ocupa toata ziua de reparatile autoturismul lui,si mecanici in loc sa lucreze la autobuze lucreaza la masina lui proprietate.Cum sa nu se defecteze autobuzele daca sunt reparate de mantuiala . Va promit ca prima data cand mai introduce Veliscu masina proprietate pe canal in hala de reparatie o voi fotografia si am s-o postez pe internet,ca poate atunci o sa vada si Gherca cu ce se ocupa acest individ.
zorila  | #159287
da are dreptate gavril.in loc sa aduca piese de schimb pun camere sa pindeasca soferii daca au persoane in cabina.mare treaba.NU AVEM PIESE SCHIMB TOV.DIRECTOR NU REALIZATI?calatorii credeti ca nu vad cu ce cadavre de autobuze merg?sinteti un idiot incontestabil.
yoyo  | #159423
Pana la urma, tot tramvaiele sunt mai rezistente, cu conditia sa li se faca inspectia tehnica PE BUNE, nu doar pe hartie.

In rest, la cat mai multe piste de biciclete, ca sa pot renunta definitiv la RATP.
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1683 (s) | 21 queries | Mysql time :0.028250 (s)