Local

Incep sapaturile la pasajul din Fundatie. Traficul va fi redirectionat

Publicat: 04 mart. 2012
1

@ In urmatoarele zile, traficul din zona Fundatie va fi directionat pe strazile Arcu si Toma Cozma

Astazi incep lucrarile serioase la pasajul subteran din Piata Mihai Eminescu. Daca pana acum soferii au putut circula fara mari probleme in zona Fundatie, in urmatoarele zile traficul va fi directionat pe strazile Arcu si Toma Cozma. Sapaturile se vor face la adâncime pe amplasamentul actualului rond de flori si vor afecta liniile de tramvai. Lucrarile din Piata Eminescu vor suspenda temporar si circulatia tramvaielor in Copou, transportul public urmand sa se efectueze doar cu autobuze si maxi-taxi. „În martie încep primele lucrari din zona Fundatie. Pentru a asigura transportul public pe ruta Piata Unirii – Rond Agronomie vrem sa cumparam 20 de autobuze second-hand”, a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic al Primariei Iasi.

Daca pana acum in zonele Fundatie si Bucsinescu au fost efectuate o serie de sapaturi la suprafata, astazi se vor redeschide mai multe santiere din proiectul Axa Culturala. Este vorba despre lucrarile din zona Sararie si cele arondate bulevardului Carol I. Santierele mari ale Iasului au fost sistate pe 21 noiembrie 2011, din cauza vremii nefavorabile.

Pasajul subteran din Piata Eminescu va avea lungimea de 286 metri, latimea de 10 metri si înaltimea de 5 metri, câte doua benzi pe fiecare sens de circulatie si rampe de acces din str. Pacurari si bulevardul Independentei. Constructia face parte din proiectul „Dezvoltarea Axei de Transport Est – Vest in municipiul Iasi”. Acesta presupune modernizarea Pietei Mihai Eminescu, a bulevardului Independentei, a strazii Elena Doamna si a strazii Pacurari. Lucrarile de 67,2 milioane de lei mai prevad reabilitarea trotuarelor, constructia unei piste de biciclisti în Pacurari si reabilitarea a 1,2 kilometri de linie de tramvai de pe strada Elena Doamna.





Comentarii
  • Si dupa ce se vor apuca de sapat isi vor da seama ca au gasit nu stiu ce vestigii si iar va dura ** ani ca pasajul de la Hala.
    Mai bine lasau asa cum era ca tot se mai putea circula.

Adauga un comentariu