Titlurile zilei

Închisoarea animalelor de la pensiunea „Green Palace Animal Resort” din Iași! Un client a vrut să cheme poliția ca să-și salveze motanul – FOTO

Publicat: 24 sept. 2022
_____ Vizualizări 21 Comentarii
Închisoarea animalelor de la pensiunea Green Palace Animal Resort din Iași Un client a vrut să cheme poliția ca să-și salveze motanul  FOTO
Valentin Butnariu, patronul pensiunii ”Green Palace Animal Resort”, s-a trezit cu un client nemulțumit care voia să-și recupereze motanul, rasa British Longhair

Un client care a apelat la serviciile pensiunii „Green Palace Animal Resort” s-a arătat nemulțumit de atitudinea patronilor. Pentru că nu primea informații despre starea motanului cazat la pensiune, a decis să întrerupă vacanța din Grecia. Valentin Butnariu a spus pentru BZI că nu a înapoiat motanul pentru că solicitarea a fost făcută în afara programului de lucru

Un ieșean care a vrut să se bucure de o vacanță în Grecia împreună cu soția a fost nevoit să întrerupă sejurul din cauza patronilor de la pensiunea de animale „Green Palace Animal Resort”. Totul a început pe data de 18.08.2022, când trebuia să fie prima zi de vacanță a lui Alexandru Plăcintă. S-a hotărât să apeleze la serviciile pensiunii pentru a caza un motan, rasa British Longhair, pe nume Angel, în vârstă de 1 an. La început, pensiunea situată în satul Vânători, comuna Popricani, la 3 kilometri de municipiul Iași, părea o soluție pe placul stăpânilor. Aceasta este flancată de o poartă metalică și un panou pe care abia se vede numele obiectivului.

„Pe 18 august am plecat în Grecia împreună cu soția. Am apelat la serviciile pensiunii ca să lăsăm motanul, timp de 9 nopți. Tariful de cazare este de 40 lei pe zi, cu hrana, litiera și nisipul nostru. În prezentare ni s-a spus că fiecare pisică are camera ei. De fapt, era o cameră mare, compartimentată cu termopan. Fiecare celulă nu avea mai mult de 2 metri pătrați, era pusă și o chestie banală pe care se cațără. Am vrut să le lăsăm actele pisicii, în caz că e nevoie de un veterinar, dar au asigurat că totul va fi bine. Doamna de acolo era foarte «flower power». Nouă nu ne-a plăcut, dar nu am avut încotro”, povestește clientul pensiunii.

De precizat că, în județul Iași, sunt mai multe pensiuni care oferă servicii de cazare pentru animale.

Închisoarea animalelor de la pensiunea „Green Palace Animal Resort” a provocat nemulțumirea stăpânilor

După ce au cazat pisica, soții Plăcintă au plecat cu avionul spre destinație. A doua zi, i-a contactat pe patronii pensiunii, în speranța că vor primi informații despre starea motanului.

„Pe data de 19 august a fost trimis doamnei un mesaj, ca să întrebăm ce face pisica. Nu a răspuns până seara. Am sunat de pe numărul meu și mi-a spus că este bine. Le-am cerut un filmuleț. S-au arătat foarte deranjați, că nu stau cu telefonul după ei. Aș fi înțeles asta, dar nu-i sunam de 5 ori pe zi”, au mai spus stăpânii deranjați de atitudinea patronilor de pensiune.

Soții Plăcintă au întrerupt vacanța din cauza patronilor de pensiune. Au vrut să sune la poliție

Alexandru Plăcintă a mai povestit că a scurtat vacanța și s-a întors în Iași pe data de 26 august, moment în care a vrut să recupereze motanul de la pensiune. S-a izbit de refuzul patronilor, moment în care a vrut să sune la poliție.

„Am venit mai devreme în țară, i-am sunat ca să recuperez motanul. Nu au răspuns la telefon, deși i-am sunat în după-amiaza zilei respective. Abia seara mi-au spus că nu pot să-mi dea motanul pentru că s-a terminat programul. Ei locuiesc în aceeași curte unde au și pensiunea. Tind să cred că au o problemă, vorbeau doar prin mesaje. Am stat 40 de minute în fața porții, voiam să sun și la poliție. Parcă vorbeam cu cineva de la «Socola». Când am spus de poliție, mi-au adus motanul, mi-au spus că sunt nebun. Nici nu mi-au mai dat bon, mi-au spus că altă dată. Noi am găsit pensiunea pe Google, unde serviciile aveau 5 stele. Apoi am văzut că voturile erau date de rudele patronilor”, a mai spus clientul pensiunii.

În curte au fost amenajate 12 țarcuri pentru câini, iar clădirea pentru pisici are o capacitate de 8 locuri. În comuna Aroneanu, un localnic a chemat primăria în instanță, după ce pisica din curte a fost omorâtă de cânii lăsați liberi pe stradă.

Valentin Butnariu, patronul pensiunii: „A venit cu mașina și a aprins farurile în poartă”

Contactat telefonic, Valentin Butnariu, patronul pensiunii, vicepreședinte la Asociația Chinologică Metropolitană Iași, a precizat pentru BZI că a respectat programul de lucru al obiectivului.

„Nu este niciun conflict. Noi funcționăm după un program de lucru. Domnul respectiv a venit seara. A venit cu mașina și a aprins farurile în poartă. Programul este până la ora 18:00. Este prima dată când am un client cu pretențiile astea. I-am explicat că există un program de lucru. Au venit după ora 21:00. Am conversații cu dumnealui, pot demonstra contrariul. Pensiunea am deschis-o în 2018, funcționăm prin intermediul unei întreprinderi individuale”, a replicat Valentin Butnariu.

Închisoarea animalelor de la pensiunea „Green Palace Animal Resort” din Iași a atras și atenția comisarilor de la Protecția Consumatorilor care urmează să transmită un răspuns reclamanților.

Comentarii
  • Când crezi că le-ai văzut pe toate in materie de prostie și nebunie ,hop mai apare cate un „geniu” de asta de te lasă masca ….S-a mai și dus la ziar că așa sunt prostii mai și semnalizează…

• Fiecare le știe pe ale lui, familie-copil-animal este o asociere des întâlnită. Este dificil pentru unii sa plece in vacanța fără animalul favorit. Evident ca vrei sa știi ce se intampla la pensiunea unde îl lași.
    Din pacate trebuie sa ii dau dreptate posesorului motanului, condițiile de la pensiune sunt anoste. Am trecut prin aceasta experiența. Am dus câinele cu salteaua de acasa, solicitarea pensiunii, am luat câinele acasa cu salteaua distrusa. Cei care au câini știu ce dificil este ca un câine sa își facă nevoile in locul in care doarme, cât se abțin sa nu își murdărească locul unde mananca si doarme. După 9 zile la aceasta pensiune câinele mi-a dormit 3 zile aproape fără sa se trezească.

• Așa sunt ăștia din familia Butnariu. Frate-su umblă numai după femei cu casă, că el este coate goale mate fripte, dar se dă director. Ăsta cu câini merge și el pe căi mai puțin ortodoxe.

• La alte pensiuni pentru animale din vest sunt instalate mai multe camere web iar clienții folosind un cod pot accesa camera și să privească live animalul lor pînă îi ii somnul, ar fi o ideie

• Bună ziua!
    Domnul Placinta și d-na Placinta au solicitat poze și au primit poze și filmulețe pe tot parcursul cazării,mărturie stau toate convorbirile inregistrate de noi,deci mint cu nerușinare.Conditiile la Green Palace Animal Resort sunt foarte bune ,pisicile au la dispoziție fiecare camera sa ,nu stau impreuna,în camera au un ansamblu de joaca și cățărare,litiera,boluri,jucării.Daca nu au fost mulțumiți de aceste condiții nu trebuiau sa lase pisica .Nu era obligatoriu.Doar nu am cazat fortat pe cineva.Programul pensiunii este cât se poate de clar afișat atât pe pagina de Google cât și pe pagina de Facebook ba nai mult au fost înștiințați de la începutul cazării.Dumnealor nu au venit mai devreme ci dimpotrivă au venit mai tarziu.Cand este vorba de întârzierea cu 30 min.sau o ora nu este nici o problemă suntem înțelegători dar dumnealor au venit la ora 21:30 .O ora foarte întârziată din cauza ca deranjam toți vecinii dar mai ales datorita faptului ca ora de hranire a câinilor este 19:00, iar cei care au caini de talie mare știu foarte bine ca după ce ai hrănit cainii nu îi mai agiți deoarece pot face foarte ușor torsiune gastrica ceea ce poate fi fatal pentru un câine.Sunt reguli de bun simț pe care noi le respectam.
    Cu toate aceste soții Placinta au primit pisica în acea seara.
    Eu le doresc sa își găsească pe viitor o pensiune care sa le satisfacă toate dorințele.

• Pe banii lui, fiecare poate avea ce pretentii vrea! Le-a platit cat au cerut? Da. Inseamna ca aia care au luat banii trebuie sa daca exact ce s-au angajat sa faca atunci cand au cerut un pret.
    Dvs cand platiti 1 l de ulei de masline nu vrei sa primiti 1 l de ulei de rapita la acelasi pret.
    In rest, fiecare cu nebunia lui. Salutare!

• De acord cu Adrian. Nici eu nu înțeleg oamenii care înjură pisica. Voi nu sunteți sănătoși. Daca aude înjurăturile? Voi credeți că un motan nu are inimă, nu are conștiință??? Ar trebui sa va fie rușine.

• Lumea a inceput sa inbuneaca ,am doi câini dar îi țin în țarc și le dau drumul zilnic în curte iar mitza e sloboda umbla unde vrea ,vine și maninca dar nimeni nu o tine legata ,maninca de altfel și la vecini și cred că i mai fericita decit orice mitza închisă periata și alintata !nebuni!

• Niște nesimțiți, fac bani pe spatele nostru! Am dus 10 zile câinele la aceasta zisa „Pensiune”, le am dus mâncare pentru 20 de zile. Un câine de 30 de kg, l am luat schelet. Nici nu am spus ca nu l pierd. O grămadă de bani am băgat sa își revină. Cei ce spun ca au grija de animale sunt indradevar puși de ei sa i laude. Nu mai spun ca au un tupeu mizer, animalul e vinovat ptr ca nu își ia singur mâncare, apa sau nu cere. NEMERNICI! Ar trebui toată persoanele ce au dus animale la ei sa facă sesizare și sa i desființeze.

• Valenin, acest golan vinde in piata la Hala Centrala. Se da mare ca are relatii la finante. Finantistii cumpara de la el si cica îi stie pe toti. Nu da NICIODATA bon!!!

• Pulifriciul asta este finul lui Stalniceanu, fost comisar la Garda. Si i se pare ca stie toate finantele, e un excroc!!! Produse expirate, preturi mari, casa de marcat doar de forma… face evaziune

• Voi astia care comentati de rau desi nu ati dus odata un amalut in aceasta pensiune, maine la 8 mergeti la munca, puneti capul pe perinita si lasati grija altora.

• @Nimeni….nu-mi purta mie de grija. Uite, eu lucrez la stat…..si imi permit sa ajung la munca si dupa ora 9. Si da, pot pleca pe teren si la 11. Asta e serviciul meu…