News Flash:

Inconstienta directorului Abalasei

5 Mai 2004
1207 Vizualizari | 0 Comentarii
•Continuarea lucrarilor de inlocuire de sina reprezinta un atentat la viata iesenilor •Neculai Abalasei se joaca pur si simplu cu miliardele pe care le investeste in niste lucrari de proasta calitate •Neculai Abalasei executa lucrari care, in trecut, au dus la deraierea unui tramvai

Continuarea lucrarilor la liniile de tramvai din zona Alexandru cel Bun reprezinta un atentat la viata cetatenilor orasului, dupa cum afirma specialistii in constructii. Solutiile tehnice aprobate de catre Neculai Abalasei sunt complet eronate din punctul de vedere al acestora. Conform declaratiilor specialistilor, solutia tehnica aleasa de Abalasei, de turnare a betonului intre sine, nu este prevazuta in nici un standard romanesc si, in aceste conditii, nu trebuie aplicata. Mai mult decat atat, aceste lucrari care se efectueaza la linia de tramvai se fac fara sa existe un studiu de impact, care in mod normal ar trebui intocmit atunci cand se face o modificare de proiect. Proiectul de lucrari intocmit de specialistii de la Habitat Proiect SA prevedea montarea sinei de tramvai pe pavele, care ar fi asigurat un grad crescut de amortizare a vibratiilor provocate de trecerea tramvaielor pe calea de rulare. Directorul Abalasei a preferat sa toarne beton intre sine, incastrand sina de tramvai intr-un spatiu rigid, care nu permite transmiterea uniforma a vibratiilor. In acest fel, linia se poate oricand defecta, provocand in acest fel adevarate catastrofe.
Neculai Abalasei demonstreaza ca tine cu orice pret sa-si bata joc de banii municipalitatii. Turnarea de beton intre liniile de tramvai este unul dintre cele mai elocvente exemple. In loc sa apeleze la solutia aplicarii intre linii de piatra sparta, acesta prefera sa foloseasca asfalt. In conditiile in care acesta ar fi nevoit sa inlocuiasca sinele de tramvai, in viitor Neculai Abalasei va fi nevoit sa sparga asfaltul.
Conform afirmatiilor specialistilor in constructii, lucrarile executate acum de catre angajatii RATEC, aflati in subordinea lui Neculai Abalasei, sunt identice cu cele care au fost executate in 1997 in cartierul Dacia. Si atunci, ca si acum, Neculai Abalasei, care pe atunci indeplinea functia de inginer - sef, a avizat turnarea de beton intre linii. Specialistii in constructii spun ca Neculai Abalasei a folosit la aceste lucrari sina de tren, care nu are canale. Din aceasta cauza, in 1997, in cartierul Dacia un tramvai a sarit pur si simplu de pe linie, provocand la acea vreme un mare scandal. Cu toate acestea, Abalasei a avizat si avizeaza acum niste lucrari care in orice moment pot avea acelasi efect asupra populatiei. Aceasta situatie ar trebui sa intre in atentia consilierilor locali, care ar trebui sa ia masurile de rigoare.
Gabi COHUT
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1822 (s) | 22 queries | Mysql time :0.052522 (s)