News Flash:

Informatii online contracost pentru publicatiile trustului Time

12 Martie 2009
490 Vizualizari | 0 Comentarii
Revista americana Time intentioneaza sa inlocuiasca continuturile online gratuite cu acces pe baza de abonament pentru a-si reduce dependenta de veniturile din publicitate, informeaza Warc.com. Time Inc. publica 125 de reviste care au o audienta globala de circa 250 de milioane de cititori. Pe piata americana, Time Inc. atrage circa 20% din bugetele totale pentru publicitate in reviste. Potrivit lui Ann Moore, Chief Executive Officer al Time, acoperirea geografica a publicatiilor expune compania la problemele cu care se confrunta advertiserii din domeniul auto din SUA si Asia, precum si alti clienti de publicitate, cum ar fi Starbucks sau Target. In consecinta, ea spune ca Time Inc are nevoie "a identifice o cale de a distribui continuturi online cu plata pe viitor si considera ca industria revistelor ar fi trebuit, de multa vreme, sa fi contestat ideea ca toata informatia disponibila pe internet trebuie sa fie gratuita. Unele dintre cele mai importante proprietati online ale Time Inc. sunt site-urile Time.com si People.com, care ar putea trece la furnizarea de continut pe baza de abonament, strategie care ar putea fi influentata si de faptul ca evolutia bugetelor publicitare atrase de online nu va mai fi la fel de mare anul acesta.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1386 (s) | 22 queries | Mysql time :0.018830 (s)