News Flash:

Inselatorie cu o cartela reincarcabila

17 Ianuarie 2007
3236 Vizualizari | 2 Comentarii
• O ieseanca a avut supriza sa cumpere o cartela reincarcabila al carei numar fusese deja folosit de alt utilizator
O ieseanca a cumparat o cartela reincarcabila de 10 dolari, pe care a facut-o cadou de Craciun, dar a avut o surpriza neplacuta, pentru ca atunci cand a introdus numarul cartelei, robotul i-a confirmat ca respectiva cartela fusese deja utilizata. Cu toate ca s-a prezentat in nenumarate randuri la EURO GSM, promitandu-i-se ca in cel mai scurt timp ii va fi reincarcata cartela, totusi, nici dupa doua saptamani nu a primit creditul de 10 dolari. In data de 24 decembrie, Ileana Vrabie a cumparat o cartela Orange, de reincarcare, format electronic, de la Euro GSM de pe Bulevardul Stefan cel Mare, pe care a facut-o cadou de Craciun. Ulterior, cand a fost introdus numarul cartelei de telefon, robotul a confirmat ca aceasta era utilizata. S-a prezentat la sediul Euro GSM si i s-a facut legatura cu Orange Bucuresti, unde i-a fost confirmat faptul ca respectiva cartela fusese folosita de pe data de 14 decembrie. "Mi s-a zis sa trimit la un numar de fax copie dupa factura fiscala, dupa cartela si numarul meu de telefon si in 10 zile primesc creditul. Fiindca nu am primit nimic, m-am prezentat la sediul Orange de langa Dunarea, unde au fost facute verificari, si mi s-a spus sa am rabdare, ca legal este sa astept 30 de zile sa-mi primesc creditul", a declarat Ileana Vrabile. Femeia a depus o reclamatiei si la OJPC, care a demarat o ancheta pentru a se stabili si a fi sanctionat cel ce se face vinovat de acest incident. Se pare ca in acest caz raspunderea cade in primul rand asupra vanzatorului final, pentru ca acestuia i-a fost adus la cunostinta ca aceasta cartela fusese deja utilizata, iar conform Legii 449 privind vanzarea produselor si a garantiilor asociate acestora, vanzatorul este direct raspunzator in relatiile cu consumatorul pentru produsele vandute sau servicii prestate, indiferent daca este sau nu producatorul initial al bunului sau al pachetului de servicii. Conform reglementarilor in vigoare, cand i s-a adus la cunostinta despre faptul ca acea cartela fusese utilizata, acesta avea obligatia sa o inlocuiasca sau sa plateasca contravaloarea acesteia, dupa preferinta clientului. "In cazul de fata, in care i s-a adus la cunostinta de catre cumparator neconformitatea, chiar probata in incinta magazinului, vanzatorul avea obligatia de a inlocui pe loc produsul cu unul similar sau sa-i restituie contravaloarea. Ulterior, Euro GSM putea solicita recuperarea prejudiciului de la furnizorul primar. La finalizarea actiunii de control, cel vinovat va fi sanctionat", a declarat Marius Bodea, director la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului Iasi.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (2)

sandu  | #5367
si eu cunosc o persoana care a patit la fel de doua ori (e norocos omu`.. ce mai..) la Vodafone.. si s-au absolvit de orice vina.. macar astia de la orange.. au mai vorbit cu femeia.. mai este vreo sansa.. sau nu.. :D
clavddia  | #5368
Mie mi s-a intamplat chair astazi,19 ian. sa cumpar o cartela vodafone de 10 $ care,desi "sigilata" in folie de plastic, nu avea niciun numar inscriptionat pentru reincarcare .
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1405 (s) | 22 queries | Mysql time :0.020726 (s)