National

Intalnire de gradul ZERO! Klaus Iohannis l-a chemat DE URGENTA pe generalul SRI Florian Coldea

Publicat: 12 ian. 2017
Generalul SRI Florian Coldea a fost chemat la Cotroceni de presedintele Romaniei Klaus Iohannis, sustin surse credibile din apropierea presedintelui.

Alarma de gradul 0 s-a declansat inca de ieri, dupa ultima dezvaluire a lui Sebastian Ghita, arata Dan Andronic in EVZ.
Aceasta intalnire se pare ca a avut loc la Cotroceni. Ea a avut loc la cererea presedintelui Klaus Iohannis, care a refuzat sa discute la telefon orice amanunt legat de acuzatiile publice lansate de Sebastian Ghita la adresa sefului opertaiv al SRi si a cerut o intalnire fata-n fata.
Informatia nu a fost confirmata oficial si nici nu ne asteptam la asta, fiind o problema sensibila a unei institutii care tine de siguranta nationala.
In cursul zilei de astazi, de fapt incepand cu ora 24.00, SRI a intrat intr-o alarma de grad zero, imediat dupa dezvaluirile lui Sebastian Ghita privind relatiile sale, de prietenie si colaborare cu generalul SRI Florian Coldea, prim-adjunct al directorului SRI.
Radu Tudor, unul din ziaristii extrem de apropiati de Eduard Hellvig, directorul SRI, a postat in urma cu cateva minute urmatorul mesaj: Potrivit unor surse oficiale, SRI pregateste o reactie institutionala probabil in cursul zilei de astazi la dezvaluirile facute de fostul deputat Sebastian Ghita.
Dan Andronic precizari pe Facebook:
1. M-am intalnit cu generalul SRI Florian Coldea pe aeroportul din Istanbul in februarie 2010. Ne cunoscusem in campania electorala din 2009, cand lucrasem cu Traian Basescu. Am stat de vorba cu gen. Coldea pret de cateva minute, nu mi-a spus de unde vine sau daca mai este cu cineva. S-a urcat in acel avion.
2. Nu am vorbit cu Sebastian Ghita, nici nu cred ca-l cunosteam pe atunci, dupa cum nu le cunosteam nici pe sotiile celor doi.
3. Eu aveam bilete la clasa business, mai eram cu niste prieteni care pot spune mai multe despre persoanele care erau in acel avion. Sunt sigur ca Coldea, Ghita si sotiile se aflau in acel avion, dar am declarat presei doar ceea ce am vazut si trait eu, nu am vrut sa vorbesc pentru altii.
4. Cursa de avion era operata de Tarom, am gasit indicii privind biletele de avion pe mail, perioada corespunde cu vacanta Ghita-Coldea din Seychelles.
Am simtit nevoia sa fac unele precizari intrucat agenti de influenta ai SRI din presa incepusera sa lanseze ideea ca am sustinut ca am gasit acasa biletele de avio, ceea ce dupa sapte ani este greu de crezut!, ca am spus ca gen Coldea era singur, etc. Diversiuni de pifani…
La conturarea deciziei presedintelui Iohannis se pare ca s-a adaugat si acuzatia lansata de directorul Romaniei Libere privind implicarea gen SRI Florian Coldea in operationalizarea inchisorilor fantoma ale CIA din tara noastra.
Legatura dintre Ghita si Coldea
Fostul deputat Sebastian Ghita a dezvaluit, intr-o noua inregistrare difuzata de Romania TV, ca a avut o legatura stransa de prietenie cu generalul SRI Florian Coldea. Totodata, Ghita a aratat ca „binomul” Coldea – Kovesi il are „prizonier” pe presedintele Klaus Iohannis, aflat sub amenintarea unor dosare penale atat pe numele sau, cat si al sotiei sale, Carmen Iohannis.
Sebastian Ghita face noi dezvaluiri despre adjunctul sefului SRI, generalul Florian Coldea, si despre relatia de prietenie pe care a avut-o cu acesta. Fostul deputat arata ca a petrecut mai multe vacante impreuna cu Coldea si cu familiile in strainatate si ca acesta se ferea ca Traian Basescu sa afle despre relatia lor de prietenie. Omul de afaceri a precizat ca „binomul” Coldea – Kovesi il are „prizonier” pe presedintele Klaus Iohannis.
„Poate va intrebati de ce am facut toate aceste dezvaluiri si de ce am avut curajul sa spun ceea ce cred eu ca s-a stricat in Romania in ultimii ani si cine sunt cei care in opinia mea sunt vinovati. Am facut-o pentru ca deja lucrurile avanseaza galopant spre un fel de teroare careia nimeni nu-i va mai putea rezista.
In ultima aparitie v-am prezentat mai multe date despre relatiile cu Coldea si Kovesi. Am sa ma concentrez pe legatura cu Florian Coldea. La inceputul lui 2010 in debutul lunii februarie am fost impreuna cu familiile in Seychelles, doar noi. Era inainte de congresul PSD si am hotarat sa mergem intr-o vacanta, int-o insula exotica. Am stat impreuna si se poate verifica usor. Am stat la Hilton Seychelles SPA. Dintr-o intamplare am gasit acasa pliantul de la hotel. Am stat 10 zile si imi aduc aminte ca il rugam sa-l ajute pe Ponta sa castige alegerile PSD, insa Coldea imi spunea ca Basescu nu-l vrea pe Ponta.  Diaconescu, Geoana, oricine, dar sa nu ajunga Ponta la PSD a fost mesajul.
Dan Andronic de la EVZ poate sa confirme ca ne-am intersectat la intoarcere pe aeroportul din Istanbul. Atunci a stat de vorba la imbarcare in avion si cu mine si cu Coldea. Florian Coldea s-a speriat de Andronic si desi avea bilet la business s-a dus la clasa economic. Ii era  frica sa nu afle Basescu cu cine a fost in excursie”, a aratat la Romania TV Sebastian Ghita.