News Flash:

Interpelare in Senat pentru batjocura E.ON

2 Iunie 2010
1280 Vizualizari | 0 Comentarii
• Senatorul PD-L Dumitru Oprea a ridicat, in sedinta Senatului Romaniei, problema dificultatilor pe care le intampina pensionarii, umiliti in fata ghiseelor companiei germane • "E.ON Gaz trebuie sa aiba în vedere ca multi dintre consumatori sunt la o varsta la care le este aproape imposibil sa învete modul de utilizare a noilor instrumente de plata", a spus senatorul iesean

Problemele intampinate de consumatorii E.ON Moldova Distributie SA si E.ON Gaz Distributie SA, de la inceputul iernii trecute si pana acum, au reprezentat subiectul unei discutii in cadrul Senatului Romaniei, in sedinta din ultima zi a lunii trecute. Parlamentarul PD-L Dumitru Oprea a ridicat problema dificultatilor pe care le intampina pensionarii, umiliti in fata ghiseelor companiei germane, prea putine la numar la nivelul orasului, fata de necesitatile iesenilor consumatori de gaz metan sau energie electrica. "In Iasi, problemele cu E.ON Gaz sunt multiple, plecand de la modul în care s-a furnizat gazul pe timp de iarna în anumite cartiere, cum sunt verificate instalatiile si taxate aceste operatiuni, pana la sistemul de încasare a facturilor. In fiecare luna, la putinele centre de încasare pe care le mai are E.ON Gaz în Iasi, poti vedea zeci de pensionari stand la coada pentru a-si achita obligatiile. La ghiseu nu exista decat un singur încasator. Indiferent de vociferarile si nemultumirile pensionarilor, lucrurile nu s-au schimbat de luni de zile", a precizat Dumitru Oprea.

E.ON trebuie sa isi revizuiasca activitatea

Senatorul iesean a cerut presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE), Petru Lificiu, sa comunice masurile care vor fi luate pentru ca situatia sa fie remediata, in sensul de asigurare a unui comportament decent al companiei E.ON Gaz Distributie SA fata de consumatori. "Astept un raspuns din partea autoritatilor. De obicei, acesta se obtine in aproximativ doua saptamani. In cadrul discutiilor avute in Senatul Romaniei, s-a luat in discutie si atitudinea companiei ENEL, care trateaza clientii cu indiferenta. Daca E.ON nu isi revizuieste comportamentul, urmeaza sa fie constituita o comisie care sa faca niste cercetari, in urma carora sa se ajunga la o rezolutie finala. Sunt curios de decizia autoritatilor. Recunoastem eficienta sistemelor moderne introduse pentru încasarea facturilor, precum si faptul ca societatea este îndreptatita sa-si stabileasca directiile de actiune pentru rentabilizare. Pe de alta parte, E.ON Gaz trebuie sa aiba în vedere ca multi dintre consumatori sunt la o varsta la care le este aproape imposibil sa învete modul de utilizare a noilor instrumente de plata. E.ON ar trebui sa urmareasca mai atent doleantele consumatorilor si sa se adapteze acestora, mai ales ca este în interesul societatii. Pana la urma, oamenii nu vor decat niste conditii decente pentru a-si plati serviciile facturate", a completat Dumitru Oprea.

Preturi nemtesti pentru servicii romanesti

Reamintim faptul ca reporterii BUNA ZIUA IASI au publicat in repetate randuri reactiile iesenilor in raport cu serviciile de furnizare a gazului metan si a curentului electric. Iarna trecuta, mii de consumatori de gaze naturale din cel mai mare cartier iesean au ramas fara acces la aceasta utilitate, cand afara erau inregistrate pana la minus 30 de grade Celsius. De asemenea, reporterii aceluiasi cotidian au surprins cozi de zeci de metri in fata casieriilor companiei germane, din cauza faptul ca la fiecare punct de plata al E.ON exista un singur angajat, care nu face fata numarului mare de persoane care vin sa isi achite notele de plata lunare. Batjocura companiei cu preturi nemtesti si servicii tipic romanesti pare sa se repete aproape in fiecare zi la casieriile unde iesenii isi golesc buzunarele.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1321 (s) | 22 queries | Mysql time :0.021116 (s)