News Flash:

Intoxicatie mortala cu paracetamol

4 Mai 2003
1734 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7569 RON (+0.0427)
USD: 4.1883 RON (+0.0392)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Unul dintre copiii ce au fost internati in stare critica la Spitalul "Sf. Maria" a decedat joi seara. Cei doi frati, in varsta de 3 si, respectiv, 4 ani, au ajuns la spital dupa ce mama micutilor le-a administrat o doza mare de paracetamol. Intoxicatia medicamentoasa grava a dus la hepatita toxica si insuficienta hepatica. Medicii nu acorda sanse de supravietuire nici baietelului. "Leziunea hepatica este foarte mare si sansele de supravietuire ale copilului sunt foarte mici. Fetita a decedat in cursul serii de ieri (n.r. - joi). Mama nu ne-a putut spune cate comprimate de paracetamol le-a dat copiilor. Baietelul se afla in continuare pe dializa hepatica. Copiii au fost transportati la spital dupa cateva zile de la ingerarea tabletelor de paracetamol", a declarat dr. Solange Rosu, seful Unitatii de Primire Urgente. Pentru unii copiii, ingerarea unei doze mari de paracetamol este foarte toxica. Singura sansa de supravietuire a pacientilor cu intoxicatii medicamentoase sau cu ciuperci este dializa hepatica. (M.O.)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

RomaniaTV.net

Din aceeasi categorie

Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2019 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1427 (s) | 21 queries | Mysql time :0.014316 (s)