Economic Local

Investiție de 200.000 de euro în rețeaua de cofetării Cuptorul Moldovencei

Publicat: 21 ian. 2020

Afacerea deținută de Nicoleta Hrițcu va fi dezvoltată prin înființarea unui spațiu de producție și deschiderea celei de-a șaptea cofetării.

În primăvara acestui an va fi inaugurată o nouă cofetărie Cuptorul Moldovencei, în zona Copou. De asemenea, tot în primăvara acestui an se va deschide și o fabrică de 600 de metri pătrați unde vor fi cele două laboratoare existente în prezent, cel de cofetărie și cel de patiserie, pentru a eficientiza procesele de logistică și transport. Investiția totală este estimată la 200.000 de euro, bani care vor fi utilizați pentru amenajarea spațiului și pentru achiziția de noi echipamente. După finalizarea investiției, spațiul va fi funcțional începând din primăvară.

Produse 100 la sută naturale

Afacerea demarată de Nicoleta Hrițcu în anul 2012 s-a dezvoltat treptat. Primii bani investiți în afacere au provenit de la stat, suma de 10.000 de euro fiind obținută prin intermediul unui program derulat de Oficiul pentru IMM-uri și Cooperație Iași. Alți 10.000 de euro, din fonduri proprii, au fost investiți în prima cofetărie Cuptorul Moldovencei. Afacerea a avut succes la scurt timp după înființare, astfel că, treptat, au fost deschise noi cofetării în mai multe zone ale orașului. Produsele sunt 100 la sută naturale, produse după rețete românești și moldovenești.

Cifră de afaceri de 1,4 milioane de euro

Cuptorul Moldovencei este una dintre cele mai importante rețele de cofetării, iar succesul afacerii se vede și în cifre. În 2018, Retro Food, firma sub care funcționează cele cinci cofetării Cuptorul Moldovencei, împreună cu firma Cuptorul Moldovencei, sub care funcționează Glazurai, a raportat o cifră de afaceri de 1,4 milioane de euro. În cadrul celor două firme lucrează 68 de angajați. În prezent, afacerea este formată din două laboratoare de producție și șase puncte de desfacere (din care unul este sub brandul Glazurai).



loading...

Adauga un comentariu