National

Irlandezul beat care a intrat în Palatul Parlamentului a fost lăsat în libertate de procurori

Publicat: 28 dec. 2021
_____ Vizualizări 0 Comentarii
Palatul Parlamentului

Irlandezul beat care a reușit să intre în Palatul Parlamentului, sărind un gard și spărgând un geam, a fost pus în libertate de procurori, potrivit Realitatea PLUS. Procurorii nu cer arestarea lui și nici nu îi alte măsuri preventive, potrivit avocatului său. Prin urmare, el poate părăsi țara.

Potrivit unor surse citate de Realitatea PLUS, irlandezul ar fi consumat, pe lângă foarte mult alcool, și cocaină. Acesta a fost prins lângă camera de arme din Parlament.

În urma investigațiilor efectuate și a probatoriului administrat în cauză, Coomins Richard Thomas, cetățean irlandez, a fost inițial reținut pentru că la data de 26 decembrie 2021, în jurul orei 03:12, a fost semnalat în Piața Francofoniei, după care s-a deplasat către Bd. Libertății. La scurt timp, a sărit gardul Palatului Parlamentului și s-a deplasat către clădire.

Ulterior, a escaladat balconul exterior aflat la o înălțime de aproximativ 2 metri și a spart geamul exterior din casa scării corpului B1. Imediat, a fost reperat de lucrătorii SPP, care l-au imobilizat și au anunțat Poliția.

În urma efectuării cercetării la fața locului, cât și a controlului corporal asupra lui Coomins Richard Thomas, nu a fost identificat vreun obiect care să fi fost folosit la spargerea geamului.

Prima declarație a Irlandezului care a pătruns în clădirea Parlamentului

Irlandezul care a sărit gardul Parlamentului, a spart un geam şi a intrat în clădire, noaptea trecută, după ce a petrecut în Centrul Vechi, a povestit ce s-a întâmplat în seara incidentului și cum a ajuns în Parlament.

„Am venit în România să-l vizitez pe prietenul meu. Am fost cazat la Friends Hostel. Am stat la petrecere până la ora 22:00 după care am plecat la un club de striptease până pe la 3. Clubul era prin centru. Am plecat apoi să caut altă petrecere. Am crezut când am văzut clădirea aia mare că e ceva hotel în care au loc petreceri. În România am venit ieri dimineață cu avionul. Am băut whisky amestecat cu bere. Nu m-am drogat. Eu am o situație financiară foarte bună și am și firmă în Irlanda. Intenționam să stau puțin și sa plec”, a declarat bărbatul.