Karl Lagerfeld critica dur cuplul Heidi Klum - Seal

13 Iunie 2009
1461 Vizualizari | 0 Comentarii
Seal si Heidi Klum
Legendarul designer Karl Lagerfeld a lansat un atac in termeni foarte duri la adresa top-modelului german Heidi Klum, pe care a catalogat-o drept un nimeni in lumea modei, criticand si felul in care arata sotul sau, cantaretul Seal, informeaza femalefirst.co.uk. Karl Lagerfeld, designerul casei Chanel, o criticase si in trecut pe Heidi Klum, spunand ca aceasta este prea grasa pentru a putea sa apara pe podiumul defilarilor de moda, adaugand ca ea nu este un model pentru podium si ca are un zambet fortat si stupid. Intr-o declaratie recenta, Karl Lagerfeld a desfiintat-o din nou pe Heidi Klum, declarand ca aceasta nu este cunoscuta in lumea modei, spre deosebire de Claudia Schiffer, o adevarata vedeta a defilarilor de moda. "Eu nu o cunosc. Claudia Schiffer nu o cunoaste. Ea nu a fost niciodata la Paris, asa ca nu o cunoastem", a explicat Karl Lagerfeld. Lagerfeld a criticat si felul in care arata Seal, sotul lui Heidi Klum, referindu-se la boala de piele a cantaretului britanic - lupus discoid -, care i-a lasat cicatrice profunde pe figura. Karl Lagerfeld, celebrul designer in varsta de 76 ani, a declarat: "Nu sunt dermatolog, dar nu mi-as dori sa am tenul lui. Pana si al meu arata mai bine decat al lui. Al lui s-a vindecat lasand in urma adevarate cratere". Heidi Klum a devenit celebra in anii `90 pentru prezentarile de lenjerie intima si costume de baie apartinand companiei Victoria`s Secret. In prezent, top-modelul modereaza emisiunea tv "Project Runway", in care sunt prezentati creatori de moda care incearca sa se afirme in acest domeniu. In luna aprilie, Heidi Klum, casatorita cu cantaretul Seal, a anuntat ca este insarcinata in luna a treia, urmand sa nasca anul acesta cel de-al patrulea copil al sau. Seal a devenit cunoscut in Marea Britanie la inceputul anilor 1990, ajungand la un stil muzical care amesteca genuri precum soul, folk, pop, dance si rock. Artistul a vandut peste 15 milioane de albume si a castigat mai multe premii, printre care unul pentru "Albumul anului" si "Cantecul anului", in 1996, pentru piesa "Kiss from a Rose". Piesa a fost introdusa si pe coloana sonora a filmului "Batman Forever", aducandu-i cantaretului trei premii Grammy. Seal a concertat in Romania pe 24 octombrie 2006, la Sala Polivalenta din Bucuresti. Karl Lagerfeld este unul dintre cei mai importanti creatori de moda ai sfarsitului de secol XX. A colaborat cu mai multe case de moda, printre care Chanel, la care in prezent este designer principal, dar si Chloé sau Fendi. Marca Chanel a fost prezenta recent pe marele ecran in pelicule precum "Coco Chanel & Igor Stravinsky", de Jan Kounen, si "Coco avant Chanel", de Anne Fontaine, cu Audrey Tautou in rolul principal.

Page time :0.1188 (s) | 22 queries | Mysql time :0.016068 (s)