News Flash:

Kaufland, amendat pentru teapa

25 Octombrie 2008
4882 Vizualizari | 10 Comentarii
Kaufland amendat pentru teapa
• Ieri, Kaufland s-a ales cu o amenda in valoare de 3.000 lei dupa ce o ieseanca a platit un macrou afumat cu 2,1 lei mai mult decat era afisat pe eticheta


Kaufland Iasi s-a ales ieri cu o amenda in valoare de 3.000 lei, aplicata de inspectorii pentru Protectia Consumatorilor. Amenda a venit ca urmare a unei noi reclamatii facute de o ieseanca. Aceasta a facut cumparaturile la Kaufland si a platit produsul, respectiv macrou afumat, cu 2,1 lei mai mult fata de pretul afisat pe eticheta. Nu este pentru prima data cand iesenii fac reclamatii la acest produs.

In urma cu cateva saptamani, alti doi clienti au platit la casa tot pentru macrou afumat un pret cu aproximativ 12 la suta mai mare fata de cel scris pe eticheta. Dupa ce deja a achitat produsul, ieseanca si-a dat seama ca intre pretul de pe bon si cel de pe eticheta este o diferenta destul de mare si s-a grabit sa reclame acest lucru la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) pentru ca alti clienti ai hypermarketului sa nu pice in aceeasi capcana. Astfel, inspectorii OJPC au demarat un control la Kaufland si in urma celor constatate, au aplicat o noua amenda. Astfel, acestia au constatat ca pe produsul macrou afumat erau aplicate doua etichete una peste cealalta, iar noua eticheta cuprindea un alt pret fata de cea afisata prima data. De asemenea, s-a constatat faptul ca a doua eticheta autocolanta aplicata peste eticheta originala a produsului se poate desprinde, mai ales la produsele alimentare, care pot prezenta urme de grasime sau de umiditate. "In urma unor reclamatii, am demarat un control la supermarket si s-a dispus incetarea practicii comerciale incorecte. Supermarketul a fost sanctionat cu o amenda de 3.000 lei pentru ca incasa de la clienti preturi mai mari decat cele afisate pe etichetele produselor", a declarat Dana Hanghicel, inspectorul sef adjunct al Inspectoratului Regional pentru Protectia Consumatorului. Pe de alta parte, reprezentantii complexului se disculpa si dau vina pe furnizorii produselor. Reprezentantii Kaufland Iasi sustin ca vina pentru diferentele de pret apartine furnizorilor care scumpesc produsele destul de des. "Diferentele de preturi dintre eticheta de pe produs si casa apar, in general, la produsele ambalate din raionul cu autoservire datorita faptului ca acestea vin etichetate direct de la furnizor cu un anumit pret. Conform legilor in vigoare, reetichetarea produsului in magazin este interzisa si ne confruntam cu aceasta problema", a explicat Sylvia Kerzbek, sef departament productie marketing Kaufland.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (10)

nedumerita  | #46236
CE SCUZE DE 2 LEI!
DORESC CA CINEVA DIN CONDUCEREA MAGAZINULUI SA IMI EXPLICE CARE ESTE MODALITATEA DE A TRANSFERA PRODUSELE DIN COS PE BANDA IN ACELE SPATII SUPER INGHESUITE!
Crina  | #46237
Imi place justificarea lor ... dar cum se face ca cel mai des se intimpla la Kaufland ??????????
f  | #46238
Eu am cumparat vin expirat de acolo la 200 de mii sticla cu toate ca inca era in garantie
m-am dus si mi-au dat bani inapoi pe el dar sticlele din raft tot nu le-au scos
niste marlani.. dar mergem inainte nu avem ce face.. pot sa fie si erori umane ....nu ai cum sa condamni toata firma..se mai intampla
bogatasul  | #46239
mare branza 3k ron, kaufland face banii aia in 30 min seara.
Elena  | #46240
In strainatae OJPC-ul face controale periodice la produsele alimentare si nu numai,fara a primi o reclamatie de la cineva.E placut sa vezi in jurul tau citeodata pe cineva de la acest departament ca le pasa de consumatori si vin innopinant la cite o unitate,eu am trait un astfel de moment si mi-au facut o impresie foarte buna si in acelasi timp am capatat o incredere mai mare in organele de control.
dercks  | #46241
LASA-NE MA ca si la CARRFOUR E acelasi lucru,........:P
Strik3R  | #46242
alegeti fratilou Auchan, cora, penny, carrefour ETC aveti atatea alternative ...... dar asa e romanu, hai sa ne plangem fratilor, ei eventual hai sa mai luam inca odata acelasi lucru tot din acel lot prost ca doar ne place sa fim victime si vaaaai de nedreptatiti suntem, credeti ca in alte super-market-uri nu se intampla lucruri de acest gen?...ei bine va inselati, adica VA FOARTE INSELATI!!! multumesc.
ankutza  | #46243
astai romania noastra toti ne fura
nimeni  | #46244
niste parsivi cu 7 fete directori de la kaufland baia mare isi bat joc de angajati si de clienti
big blu apple  | #129674
In data de 01.11.2010 am fost la Kaufland Iasi,Cartierul Pacurari,si cand sa plec,m-au luat cu japca…m-au dus in spate si m-au perchezitionat,atat in mapa scolara,cat si corporal…m-au acuzat ca le-am furat un pix(in timp ce imi faceam cumparaturile,imi taiam de pe lista produsele cumparate,cu pixul PERSONAL)…
INCREDIBIL!!!angajatii fura la greu,iar apoi clientii trebuie sa plateasca pt ceea ce au furat angajatii!…fiind fata si fiind mai timida,n-am facut scandal,si nici la biroul de reclamatii nu m-am dus…pur si simplu,am plecat…se uita lumea la mine ca la o hoata si m-am simtit penibil…de atunci nu am mai facut cumparaturi acolo, sau la oricare magazin Kaufland, si nici nu voi mai face!
Sa va fie rusine!!! Ca sa nu mai zic de faptul ca produsele alimentare,legumele,fructele,painea…sunt expirate sau stricate…Painea e tare ca piatra…si nici nu are termen de valabilitate.
Cantarele sunt stricate…efectiv suntem furati la cantar!!Cartofii,varza,morcovii etc. sunt in stare de putrefactie!! Iar preturile de la raft nu coincid cu cele de pe bon!!!
Mi-e scarba!! Asta inseamna capitalism??? In alte tari mai evoluate,nu se intampla asa ceva!!! stiu sigur pt ca am mai umblat prin lume.
In alte tari,daca un produs are un anume pret la raft si tu platesti mai mult la casa,ti-l da pe gratis,pt ca se simt prost fata de clienti!
Adevarul e ca in Romania,OPC-ul nici nu-si face treaba!!
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3176 (s) | 22 queries | Mysql time :0.194576 (s)