Terapii alternative

Kinga Sebestyen: cum sa scapi de grasimea din zona coapselor

Publicat: 04 dec. 2013
Binecunoscuta Kinga Sebestyen, recunoscuta pentru performantele inregistrate in Kangoo Jumps, a acceptat sa explice detaliat pentru unica.ro ce ar trebuie sa facem ca sa scapam de grasimea din jurul coapselor.
1. Renunta la sosurile grase, prajelile sunt de evitat, deoarece pe cat sunt de nesanatoase si periculoase pentru organism, pe atat reprezinta adevarate bombe calorice care se vor instala comod direct pe soldurile tale
2. Mananca micul dejun in fiecare zi
3. Fa undeva la 60 – 90 de minute de exercitii cardio de 4-5 ori pe saptamana daca vrei sa vezi rezultate adevarate. Daca pierzi 700 de calorii in 5 sedinte saptamanale de antrenament vei slabi cu adevarat in zona coapselor
4. Bea ceai verde si ceai de papadie. Te ajuta sa arzi caloriile, stimuland arderile din corp si accelerandu-ti metabolismul
5. Nu consuma bauturi racoritoare deoarece contin mult zahar si aditivi
6. Fa masaj
Cum trebuie sa ne antrenam pentru a scapa de muschii netonifiati si pielea lasata din zona triceps
Pentru a evita lasarea pielii si lipsa de tonifiere a muschiului din zona tricepsului, trebuie sa facem un antrenament pentru aceasta zona. Antrenamentul se poate  face la sala, dar si acasa.
Iata cateva idei de tonifiere a acestei zone la dumneavoastra acasa:
Intinde-te pe spate cu cateo greutate in mana. (daca nu ai un set de gantere, poti folosi doua sticle umplute cu apa sau cu nisip)
Indoaie bratele la 90 de grade cu greutatile suspendate de fiecare parte a capului.
Indreptati-va bratele si incearca sa tii coatele in aceeasi pozitie.
Lasa usor bratul in aceeasi pozitie.
4 serii a cate 8-12 repetari
Flotari in diamant
Aseaza-te in pozitie de flotari, apropie mainile in mijloc incat sa ai in final forma de diamant si incepe usor sa te lasi in jos. Nu uita sa ai spatele drept mereu.
4 serii a cate 8 – 12 repetari. De preferat pana la epuizare.
Flotari cu spatele
Este de preferat sa stai sprijinita in maini de o banca sau un scaun lat. Asigura-te ca picioarele sunt drepte. Coboara corpul in jos, in timp ce indoi coatele. 
Ridica-te la loc incet.
4 serii cu 8-12 repetari sau pana la epuizare (sursa: unica.ro)


loading...

Adauga un comentariu