News Flash:

La spital de la pastile de slabit

22 Iunie 2009
1640 Vizualizari | 1 Comentarii
A vrut sa slabeasca si a recurs la un tratament medicamentos. Insa acesta i-a facut mai mult rau decat bine unei iesence care a ajuns direct pe patul de spital. Desi medicamentele de slabit Super Slim au fost retrase de pe piata, femeia avea medicamentele achizitionate de ceva timp. Asa ca s-a decis sa inceapa cura cu medicamente si sa ajunga la corpul mult visat. Insa, in loc sa aiba rezultatul dorit, femeia a fost la un pas de a-si pierde viata. Dupa ce a luat cateva pastilute Super Slim, ieseanca de 23 de ani a devenit extrem de agitata, a inceput sa transpire abundent, inima sa ii bata foarte tare. Cand a ajuns la Unitatea de Primire Urgente (UPU) de la Spitalul Sf. Ioan Iasi, femeia abia mai putea respira si avea o durere puternica in piept. Dupa ce a fost stabilizata in UPU, femeia a ramas in spital pentru supraveghere medicala. "Pacienta a ajuns in UPU in urma utilizarii de Super Slim. Aceasta era extrem de agitata, prezenta transpiratii profunde, tahicardie si dureri epigastrice. A beneficiat de stabilizare, tratament simptomatic si examene toxicologice complete", a precizat unul dintre medicii UPU de la Spitalul Sf. Ioan Iasi. Dupa experienta neplacuta traita, ieseanca s-a decis sa renunte la tratamentul medicamentos pentru slabire. La inceputul acestei luni inspectorii de la Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor (DSVSA), de la Directia pentru Sanatate Publica (DSP) si de la Oficiul pentru Protectia Consumatorului (OJPC) au retras de pe piata ieseana acest produs pentru slabit, care provoaca dependenta. Suplimentul alimentar pentru slabit, care contine un derivat de amfetamina intr-o concentratie care interzice comercializarea la liber, a fost retras de pe piata dupa ce autoritatile sanitare europene au trimis o nota privind compozitia produsului.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

eu_vad  | #72423
daca a fost retras de pe piata, cum se face ca el troneasza bine mersi pe rafturile farmaciilor, chiar in ochii cunparatorilor???
Adauga comentariu
Site-ul bzi.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Mica publicitate

© 2017 - BZI.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2798 (s) | 22 queries | Mysql time :0.162746 (s)